Descrierea postului
Vrei sa lucrezi pentru un brand national de renume, sa inveti lucruri noi si sa dezvoltam impreuna cele mai potrivite tehnici de distributie / vanzare ?
Alatura-te echipei noastre drept Order Desk Officer.
Rolul tau va fi de a asigura suportul colegilor din teren, in domeniul distributiei produselor si serviciilor companiei. Vei mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti din portofoliul alocat.
Atribuţii şi responsabilităţi SPECIFICE
- primirea, centralizarea si confirmarea comenzilor curente, transmise clientilor;
- intocmirea si urmarirea corespondentei comerciale cu clientii si furnizorii;
- intocmeste oferte de marfuri, facturi catre clienti;
- acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
- urmarirea intocmirii corecte a documentelor de livrare;
- intocmeste programele estimative lunare si anuale.
STUDII / SPECIALITATE, COMPETENTE
- studii superioare tehnice;
- cunoașterea la nivel mediu a limbii engleze;
- cunoștințe de operare calculator - MS - Office (word, excel, powerpoint).
CERINȚE SPECIFICE
- spirit analitic, sintetic și organizatoric, abilități de comunicare și relaționare foarte bune;
- dorință de auto-perfecționare și preocupare pentru învățarea aspectelor conexe legate de activitatea curentă;
- rigurozitate și operativitate în îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
- spirit de echipă.
* Prin transmiterea CV-ului dvs. pentru această poziție sunteți de accord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare în cadrul companiei ELBA-COM.
** Informațiile din CV vor fi utilizate numai în scopul recrutarii, vor ramane confidențiale, urmand a fi sterse la finalul procesului de recrutare. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora în scopul recrutării în cadrul companiei.