Order Management Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințele pentru locul de muncă:

  • Absolvent universitar;
  • Se preferă experiență în lanțul de aprovizionare/logistică și în SAP;
  • Computer (internet, pachet MS Office);
  • Limbi straine (atat scris cat si vorbit) - engleza, rusa;
  • Bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • Bune abilități analitice și de sinteză;
  • Bune cunoștințe de lucru MS Office (în special Excel);
  • Capacitate bună de relație cu clienții;
  • Orientat spre rezolvarea problemelor;
  • Încrederea în sine și independența în luarea deciziilor;
  • Punctualitate și flexibilitate;
  • Capacitate de lucru în echipă.

Responsabilitatile locului de munca:

  • Gestionarea tuturor cererilor/comenzilor primite:
  • Gestionarea restanțelor (comenzi și solicitări legate de comenzi);
  • Adresarea tuturor cererilor și reclamațiilor scrise/verbale primite de la Client;
  • Propuneri de îmbunătățire a proceselor/implementare;
  • Suport operațional pentru clienți:
  • Gestionează relația cu clienții prin furnizarea de suport operațional zilnic;
  • Comunică toate informațiile relevante și asigură satisfacția Clientului cu privire la activitățile în domeniu;
  • Ține clientul la curent cu progresul în toate etapele;
  • Procesarea tranzacției:
  • Prelucrează toate solicitările de gestionare a comenzilor în timp util și conform instrucțiunilor/procedurilor Clientului;
  • Trimite comenzi de cumpărare vânzătorilor/furnizorilor Clientului, solicitând confirmări și confirmări de livrare;
  • Gestionează toate activitățile de procesare a tranzacțiilor, găsind soluții și dând răspunsuri la întrebările/problemele ridicate;
  • Analizează datele operaționale, identifică cauzele principale ale problemelor (repetitive) și conduce acțiuni corective pentru activitatea curentă.

Beneficii:

  • Munca temporară la distanță din cauza pandemiei și revenirea în funcție după îmbunătățirea situației;
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
  • Oportunitate de dezvoltare profesională și personală într-un mediu de lucru multinațional printr-o varietate de programe de formare (hard/soft skills);
  • Pachet de compensare atractiv, cu acces complet la o varietate de beneficii disponibile printr-o platformă online; pachetul poate fi personalizat lunar in functie de nevoile fiecarui angajat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?