Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințele pentru locul de muncă:
- Absolvent universitar;
- Se preferă experiență în lanțul de aprovizionare/logistică și în SAP;
- Computer (internet, pachet MS Office);
- Limbi straine (atat scris cat si vorbit) - engleza, rusa;
- Bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
- Bune abilități analitice și de sinteză;
- Bune cunoștințe de lucru MS Office (în special Excel);
- Capacitate bună de relație cu clienții;
- Orientat spre rezolvarea problemelor;
- Încrederea în sine și independența în luarea deciziilor;
- Punctualitate și flexibilitate;
- Capacitate de lucru în echipă.
Responsabilitatile locului de munca:
- Gestionarea tuturor cererilor/comenzilor primite:
- Gestionarea restanțelor (comenzi și solicitări legate de comenzi);
- Adresarea tuturor cererilor și reclamațiilor scrise/verbale primite de la Client;
- Propuneri de îmbunătățire a proceselor/implementare;
- Suport operațional pentru clienți:
- Gestionează relația cu clienții prin furnizarea de suport operațional zilnic;
- Comunică toate informațiile relevante și asigură satisfacția Clientului cu privire la activitățile în domeniu;
- Ține clientul la curent cu progresul în toate etapele;
- Procesarea tranzacției:
- Prelucrează toate solicitările de gestionare a comenzilor în timp util și conform instrucțiunilor/procedurilor Clientului;
- Trimite comenzi de cumpărare vânzătorilor/furnizorilor Clientului, solicitând confirmări și confirmări de livrare;
- Gestionează toate activitățile de procesare a tranzacțiilor, găsind soluții și dând răspunsuri la întrebările/problemele ridicate;
- Analizează datele operaționale, identifică cauzele principale ale problemelor (repetitive) și conduce acțiuni corective pentru activitatea curentă.
Beneficii:
- Munca temporară la distanță din cauza pandemiei și revenirea în funcție după îmbunătățirea situației;
- Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
- Oportunitate de dezvoltare profesională și personală într-un mediu de lucru multinațional printr-o varietate de programe de formare (hard/soft skills);
- Pachet de compensare atractiv, cu acces complet la o varietate de beneficii disponibile printr-o platformă online; pachetul poate fi personalizat lunar in functie de nevoile fiecarui angajat.