Order Management - Process Associate - English - Remote RO-HIG011562

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Având un spirit de startup și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Acum, vă numim pe toți cei care încalcă regulile și cei care asumă riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți pentru a o reinventa. Vino, transformă-te cu noi.


Invitare aplicatii pentru rolul de Management Comenzi - Process Associate - Engleza - Remote RO!


Cautam pe cineva cu un nivel bun de limba engleza (C1) si cu pasiune pentru a gasi solutiile potrivite pentru diversele nevoi ale clientilor.


Interacţiune


Responsabilitati


  • Lucrează cu clienții finali și cu departamentele interne ale clienților
  • Lucrează cu liderii și clienții Ops pentru a proiecta, implementa și conduce foi de parcurs generatoare de valoare [VG];


Activitate


  • Procesarea comenzilor SAP pentru:
  • Confirmare comenzi
  • Confirmare de aprovizionare
  • Furnizori terți
  • Facturare
  • Raportare
  • Oferirea de informații clienților prin e-mail;
  • Actualizarea sistemului privind clientii, consumabile, preturi;
  • Mentinerea relatiilor cu partenerii logistici si informarea clientilor cu privire la disponibilitate si livrari;
  • Crearea comenzilor de achiziție (PO) pentru comenzile terților;
  • Oferirea de rezoluții pentru solicitările de actualizare internă: note de credit/debit, rambursări;
  • Construirea unei relații cu clienții și reprezentanții de vânzări;
  • Verificarea și rezolvarea potențialelor probleme între comenzile de achiziție ale clienților (PO) și informațiile de sistem;
  • Comunicarea cu depozitul și expeditorii și gestionarea eficientă a procesului de livrare pentru a asigura returnarea mărfurilor către destinatarul final;
  • Intocmirea documentelor relevante pentru comenzi (export, transport, vama, asigurare);
  • Îndeplinește/ Aderă la valorile contractuale
  • Se asigură că informațiile necesare sunt introduse în baza de date centrală referitoare la întrebările clienților.
  • Respectă procesele și procedurile definite de client și politicile companiei
  • Creați întrebări frecvente pentru a fi incluse în baza de cunoștințe ale clienților sau postați în exterior pentru a ajuta la educarea clienților sau la asistență internă pentru agenții centrului de contact.
  • Semnalează cerințele de pregătire personală pentru șef de echipă
  • Sugerați și implementați idei de îmbunătățire a proceselor folosind metodologia și instrumentele LEAN;
  • Finalizează cu succes Licența de operare (LTO) și promovează testul de cunoștințe de proces (PKT) lunar;
  • Oferă asistență noilor colegi ori de câte ori este posibil;
  • Asistați formatorul(i) de proces și echipa de management în procesul de actualizare a oricăror SOP-uri legate de proces.
  • Răspunde la întrebări, solicitări și reclamații prin apeluri de intrare/ieșire, e-mailuri / cazuri web / chat, în funcție de cerințele clienților, conform nivelurilor de servicii convenite în ceea ce privește timpul de răspuns;


Alte Responsabilități


  • Absolvirea cu succes a planului de pregătire atașat postului și sarcinilor;
  • Instruirea altor membri ai echipei cu privire la sarcinile zilnice ori de cate ori este necesar si solicitat de manager;
  • Actualizarea periodica a procedurilor de lucru;


Calificări pe care le căutăm la tine!


Calificări minime


  • Cunostinte contabilitate – nivel mediu;
  • Experienta de lucru relevanta


Calificări încurajate


  • Cultura personală și expertiză în managementul clienților.
  • Motivație ridicată și capacitate de învățare.
  • Abilitatea de a lucra sub presiunea timpului.


Ce putem oferi?


  • Salariu atractiv;
  • Oferte de munca stabile - contract de munca
  • Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări
  • Genpact sprijină traininguri profesionale și oportunități excelente de dezvoltare a carierei
  • Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată
  • Beneficii precum tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță sau reduceri pentru parteneri


Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic, care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com. Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn și YouTube.


Loc de munca


Asociat de proces


Locația principală


Romania-Bucuresti


Programa


Cu normă întreagă


nivel de educatie


Licență / Absolvență / Echivalent


Postarea de locuri de muncă


17 octombrie 2022, 22:36:51


Data anulării postării


În curs de desfășurare


Lista de aptitudini de master


Operațiuni


Categorie Job


Cu normă întreagă

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?