Order Management Specialist with Polish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#Fii mai mult


Aspirați la o carieră plină de satisfacții, care să vă permită să faceți mai mult și să obțineți mai mult? Eliberați-vă întregul potențial la locul de muncă cu TDCX, o companie BPO premiată și în creștere rapidă.


Vorbesti fluent poloneza? Sunteți o persoană centrată pe client, care este pasionată de crearea unei experiențe grozave de brand și înțelege modul în care implicarea clienților este crucială pentru creșterea și loialitatea mărcii?

Lucrați cu cele mai iubite mărci din lume și fiți alături de oameni minunați și diverși. Fii acasă, aparține și începe-ți călătoria către #BeMore!


Principalele motive pentru a lucra cu TDCX:


  • Remunerație atractivă, avantaje grozave și stimulente de performanță
  • Abonament medical
  • Spații de lucru premium și Instagram, chiar lângă stația de metrou Pipera
  • Cafea și ceai gratuite la birou
  • Activități captivante și programe de recunoaștere
  • Planuri puternice de învățare și dezvoltare pentru dezvoltarea carierei tale
  • Cultură pozitivă pentru a #FiiMai #Fii Mai Fericit la locul de muncă
  • Fii instruit și îndrumat de experți în domeniul tău
  • Alăturați-vă unei companii globale cu 26 de ani de experiență și peste 350 de premii din industrie


Care este misiunea ta?


  • Responsabil pentru relațiile zilnice cu clienții pentru a sprijini viziunea clientului de a oferi asistență fără egal de clasă mondială pentru servicii clienți atât clienților locali, cât și din străinătate
  • Oferiți servicii de calitate, inclusiv interacțiunea cu clienții, răspunsul și rezolvarea volumelor complexe de întrebări înainte de vânzare și întrebări de asistență postvânzare prin e-mail și live-chat
  • Asumați-vă întrebările și problemele clienților, urmărind eficient și eficient pentru a asigura o rezolvare în timp util, conform KPI-urilor și SLA-urilor setate
  • Dobândiți cunoștințe despre produse pentru a îmbunătăți capacitatea de a înțelege nevoile clienților în diferite produse și regiuni și pentru a aplica cel mai eficient răspuns și soluție la caz
  • Documentarea problemelor, precum și urmărirea și aranjarea service-ului/înlocuirilor post-vânzare necesare clientului
  • Asigurați legătura cu mai mulți parteneri logistici de peste mări pentru a comunica și rezolva problemele.


Pe cine căutăm?


  • Minim 1 an experiență într-o poziție relevantă
  • Cunoștințe de limba poloneză C1 și limba engleză B2 sau mai sus
  • Maturitate emoțională ridicată și pasiune pentru experiența clienților
  • Decisiv, orientat spre acțiune, concentrat pe rezultate, capabil să lucreze independent și capabil să gestioneze diverse situații
  • Capabil să se adapteze și să răspundă la diferite tipuri de personaje, deoarece va trebui să fii tolerant, să manifesti empatie și să fii răbdător
  • Abilități de comunicare eficiente atât pe subiecte tehnice, cât și non-tehnice cu clienții și membrii echipei.


Cine este TDCX?


TDCX (NYSE: TDCX) oferă soluții de transformare digitală CX, permițând mărcilor de top și perturbatoare la nivel mondial să achiziționeze noi clienți, să-și fidelizeze clienții și să-și protejeze comunitățile online.


TDCX ajută clienții, inclusiv multe dintre cele mai bune mărci din lume, să-și atingă aspirațiile privind experiența clienților, valorificând tehnologia, inteligența umană și amprenta noastră globală. Servim clienți în domeniul fintech, gaming, tehnologie, home sharing și călătorii, publicitate digitală și social media, streaming și e-commerce. Experiența noastră și amprenta noastră puternică în Asia ne-au făcut un partener de încredere pentru clienți, în special pentru companiile cu creștere mare, din noua economie care doresc să exploateze potențialul de creștere al regiunii.


Ne mândrim să descoperim și să angajăm cei mai buni profesioniști care ni se alătură în timp ce transformăm industria CX externalizată. Angajamentul nostru pentru #BeMore pentru oamenii noștri, clienții noștri și comunitatea noastră ne-a determinat să câștigăm peste 350 de premii din industrie, inclusiv să fim una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrăm din Asia.


De la spațiile noastre de lucru de primă clasă, pachete de compensare peste media industriei, oportunități de carieră, până la avantajele noastre la locul de muncă, aflați ce mai aveți la dispoziție atunci când începeți o carieră cu TDCX.

Poate doriți să verificați Politica noastră de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale în timpul procesului de selecție și angajare aici: https://www.tdcx.com/policies/privacy.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TDCX pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TDCX pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TDCX locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?