Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.
Dacă sunteți proactiv, cu o mentalitate pentru creștere profesională, încântat să faceți față și să depășiți noile provocări, dornic să vă adaptați și să vă îmbunătățiți abilitățile actuale și să învățați altele noi, am fi bucuroși să vă luăm cererea și să vă contactam cât mai curând posibil pentru a avea un conversație mai detaliată.
De ce contează acest rol:
Responsabil și responsabil pentru comenzile clienților din întreaga lume, cu responsabilitate pentru gestionarea tuturor furnizorilor interni și externi în cadrul procesului de furnizare a serviciilor Acces (circuite) și livrare CPE (routere) și coordonarea activităților de testare și prezentare / migrare, până la predarea pentru test final cu Clientul.
Responsabilitățile cheie vor include accesul, comandarea activelor, fluxul de lucru și gestionarea inventarului în cadrul procesului de livrare a serviciilor până la predarea în Service Assurance. Deținătorul rolului ar trebui să se asigure că echipele funcționale își îndeplinesc sarcinile în timp util, astfel încât clienților noștri să le fie oferite servicii corecte de prima dată.
Deținătorul rolului va acționa ca punct unic de contact cu responsabilitate deplină în comunicarea atât față de clientul final A (sediul clientului final), cât și față de clientul final B (site-ul clientului unde sunt livrate serviciile) în timpul livrării, de la produse simple la cele complexe. solutii.
Ce vei face:
- Stabiliți o comunicare inițială cu clientul („apel de bun venit”) pentru noile comenzi primite și furnizați actualizări regulate prin livrare până la închiderea comenzii.
- Responsabil pentru relația end to end pentru clienții interni și externi. Asumați-vă responsabilitatea pentru implementarea serviciilor și acționați ca interfață principală pentru clienți, departamente interne și parteneri de afaceri sau pentru toate activitățile de implementare de-a lungul întregului ciclu de viață al comenzii în intervale de timp date. Acolo unde este necesar, furnizați raportări către client conform formatelor definite.
- Asigurați-vă că toate KCI (Keep Customer Informed)/KPI (Key Performance Index) sunt livrate în raport cu obiectivele convenite, lucrând cu organizațiile pentru a se asigura că acestea sunt atinse, menținând un accent ridicat și conduceți asupra performanței și gestionării riscurilor operaționale.
- Gestionați escaladarea/accelerarea clienților în conformitate cu procesul de escaladare/accelerarea, oferiți clientului rezultatul analizei cauzei principale în cazul instalărilor eșuate.
- Responsabil cu măsurile de satisfacție a clienților (Net Promotor Score, NPS) în legătură cu etapele de furnizare a tuturor comenzilor atribuite și gestionate în numele clientului.
- Efectuați validarea comenzii cu clientul și actualizați înregistrările comenzii dacă este necesar.
- Acționați ca punct unic de contact pentru toate escaladările interne și externe, rapidări și întrebări legate de livrarea comenzilor.
- Gestionați fluxul de lucru al comenzilor în sistemele interne (aplicații CRM), inventarul de active și alte aplicații de afaceri furnizate sau agreate de companie pentru a vă asigura că toate reflectă starea curentă a livrării.
- Responsabil pentru comandarea și urmărirea produselor și serviciilor de infrastructură multiple și complexe, inclusiv, dar fără a se limita la, acces și comanda CPE.
- Gestionați toate aspectele modificărilor (Modificare în zbor) legate de comenzi.
- Coordonați-vă cu echipa centrală de configurare pentru a vă asigura că configurația corectă este construită la timp.
- Programați și aranjați apelurile RTT și Migration cu toate părțile necesare și asigurați-vă că resursele necesare sunt rezervate (notă: este posibil să nu fie nevoie să participați întotdeauna la apeluri).
- Gestionați problemele de circuit (Acces cu furnizori terți) cu furnizorii de acces, deschideți biletele de incident și urmăriți dacă este necesar.
- Notificați clientul despre finalizarea activării serviciului și pregătiți toate documentele necesare (SAF).
- Asigurați-vă că comanda este închisă corespunzător, inclusiv predarea în întreținere (HOTM), actualizați instrumentele de back-end, informați echipa de facturare și rezolvați problemele legate de inventar.
- Responsabil pentru coordonarea și gestionarea eșecurilor timpurii ale vieții
- Finalizați analiza cauzei principale atunci când este necesar și contribuiți la crearea planului de îmbunătățire a serviciilor.
- Acționați ca un IMM față de echipele de cont și vânzări și fiți consultat pentru selecția furnizorilor, termenele și constrângerile de livrare care pot asigura stabilirea așteptărilor corecte și configurarea livrării pentru succes.
Abilitățile și experiența de care aveți nevoie:
- Limba engleză și olandeză fluentă
- O gândire orientată către client
- Cunoștințe la nivel de expert în utilizarea instrumentelor de productivitate Office precum Excel, PowerPoint și Outlook, echipe MS etc.
- Conduceți pentru performanță și rezultate în mod proactiv
- Jucător de echipă, deschis și cooperant
- Gândind din cutie
- Gândire sistemică și analitică
- Încredere în sine și autosuficient când lucrezi singur
- Abilități puternice de comunicare și management al părților interesate – atât verbale cât și scrise
- Se preferă experiență în gestionarea proceselor complexe și a mai multor furnizori.
- Abilitatea de a supraveghea rapid procese și produse complexe.
- Rezolvarea problemelor și inițierea acțiunilor corective
- Abilitatea de a analiza și de a răspunde cerințelor complexe de servicii pentru clienți.
- Capabil să gestioneze mai multe sarcini, clienți și priorități într-un mediu solicitant.
Gestionarea comenzilor (Comms)