Orders and Documentation Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

În acest rol vei:
  • Implicați-vă activ în definirea și implementarea Planului tactic de asistență pentru clienți MSOL, cu

responsabilitatea pentru proiectele funcționale PO-to-Invoice și supravegherea implementării cu succes

a schimbărilor de afaceri în întreaga Europă.
  • Conduceți alinierea organizației PO-la-Factură în toată Europa la un model de operare standard

și să impună adoptarea și aderarea la procesele și procedurile standard WA și MSOL.
  • Definiți și implementați KPI funcționali în Europa, cu responsabilitate pentru întreaga Europă

performanță, interacționând activ cu liderii de asistență pentru clienți și operațiuni de vânzări pentru a standardiza

metodele și valorile de raportare, pentru a obține rezultate și pentru a atinge obiectivele de nivel de serviciu.
  • Conduceți recenzii operaționale cu liderii de asistență pentru clienți și operațiuni de vânzări pentru companii

stimulează profitabilitatea și adoptarea de inițiative.
  • Fiți proprietarul procesului pentru zona funcțională PO-la-Factură cu responsabilitate pentru

implementarea, întreținerea și îmbunătățirea proceselor.
  • Asigurați o proiectare eficientă și eficientă a procesului, identificând și implementând oportunități pentru a continua

eficientizați și digitalizați procesele de gestionare a comenzilor și documentare pentru a reduce risipa și

a îmbunătăți experiența clienților.
  • Responsabil pentru evaluarea rezultatelor calității și impactului asupra afacerii îmbunătățirilor proceselor și

realizarea ROI-urilor convenite.
  • Operați în conformitate cu standardele Emerson pentru prevenirea pierderilor și etică.

Pentru acest rol veți avea nevoie de:
  • Diplomă universitară în Inginerie sau Administrarea Afacerilor
  • Minim 4 ani de experiență de conducere în Customer Care, ideal în cadrul Measurement Solutions

Administrarea comenzilor sau o afacere/funcție similară
  • Avantaj dacă este instruit în principiile LEAN sau are > 4 ani de experiență în îmbunătățirea proceselor
  • Experiență anterioară în conducerea prin influență sau medii de management de proiect
  • Experiență anterioară în lucrul în medii îndepărtate cu structură matriceală
  • Limbi: engleză-nivel avansat (obligatoriu); orice altă limbă este un avantaj
  • Este necesară competența Oracle, CRM și Microsoft Office sau echivalentă
  • Călătoria este necesară (până la 30%)

CINE SUNTEȚI:

Sunteți pasionat de a avea un impact și acționați întotdeauna cu integritate. Te împingi în mod continuu pentru a atinge noi obiective și nu te temi să pui la îndoială status quo-ul propunând soluții creative la probleme.

Oferta noastră pentru dvs. Alăturându-vă Emerson în calitate de manager de comenzi și documentație, veți lucra în centrul afacerii noastre. Aceasta înseamnă că abilitățile și cunoștințele de afaceri dobândite pot servi drept o bază neprețuită pentru dezvoltarea carierei dumneavoastră în cadrul organizației noastre globale. Oferim numeroase oportunități de avansare și sprijinim acest lucru prin procesul nostru formal de planificare a dezvoltării personale. Programul nostru de îmbarcare folosește o abordare de învățare mixtă pentru a vă pune în funcțiune cât mai repede posibil. Beneficiați de formatori certificați Emerson, cu cunoștințe extinse despre clienții, produsele și aplicațiile noștri. La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri. Încurajăm și sprijinim mai multe grupuri de resurse conduse de angajați care promovează un loc de muncă divers și incluziv, printre care Women Impact Network, LGBTQ+A și Somos.

Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre acest lucru aici: https://www.emerson.com/en-us/careers/diversity-and inclusion Faceți cunoștință cu noi Aflați mai multe vizitând paginile noastre LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube sau la www.emerson. com

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?