Orders processing Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Menține o cunoaștere aprofundată a produselor și a serviciilor oferite.
  • Plasarea comenzilor catre furnizorii externi si confirmarea acestora catre departamenele de vanzari si product management.
  • Verificarea statusului comenzilor si informarea celorlalte departamente despre situatia acestora.
  • Verificarea avizarilor de marfa de la transportatori.
  • Evidenta documentelor de transport - livrari extracomunitare.
  • Informarea departamentului de logistica despre marfa care urmeaza sa ajunga la depozit.
  • Verificarea facturilor de la furnizori si informarea celorlalte departamente cu privire la receptia marfurilor: data receptionare marfa, client, produs , cantitate.
  • Verificarea receptiilor si a rezervarilor de marfa.
  • Participarea periodica la inventarele din magazine (numerar si marfa) si reglarea lor daca este necesar.
  • Raspunde raportarilor ad hoc in acord cu cerintele managementului companiei.
  • Efectuarea de analize a gestiunii stocurilor din depozit si intocmirea de rapoarte specifice.
  • Identificarea si analizarea diferentelor de stoc.
  • Asigurarea distribuirii stocurilor pe categorii, la egalitate, pentru toate punctele de lucru.
  • Supervizarea comenzilor clientilor si notificarea acestora pentru marfa venita si nelivrata care va presupune un calcul de depozitare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la LUXURY FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la LUXURY FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are LUXURY FURNITURE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?