OTC Collection Process Trainer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.

Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!

ROL PROFIL NUMELE

POSTULUI OTC SME Credit & Collection

TITLUL EXTERN OTC SME Credit & Collection

FUNCȚIA Finanțe

SUB FUNCȚIE Comandă către Cash

ORAȘ & ȚARA București, România

Rezumatul rol

Care sunt obiectivele și așteptările cheie de la acest rol?

Căutăm o persoană care
  • Are cunoștințe funcționale solide în domeniile de credit și colectare, inclusiv gestionarea litigiilor, managementul riscului și soluția FSCM Approval Matrix
  • Are capacitatea de a capta structura de la capăt la capăt a unui proces și de a identifica eventualele blocaje pentru a le rezolva
  • Poate înțelege bine impactul interdepartamental;
  • Are o atitudine de rezolvare a problemelor;
  • Este orientat spre detaliu și capabil să performeze într-un mediu de înaltă presiune;
  • Are atitudine de gândire pozitivă;
  • Are capacitatea de a comunica la toate nivelurile și de a aplica standarde profesionale înalte;
  • Este orientat către client;
  • Poate determina concentrarea și prioritizarea acțiunilor și inițiativelor care trebuie întreprinse atât la nivel local, cât și global, folosind analiza disponibilă
Care este impactul direct al acestui rol asupra echipei sau organizației?
  • Lucrați îndeaproape cu analiștii pentru a-și extinde înțelegerea procesului
  • Menține o relație puternică cu echipele BAU
  • Menține o relație strânsă cu piețele finale / clienții / alte părți interesate și identifică în mod proactiv orice probleme potențiale pe care le-ar putea avea pentru a le rezolva închiderile de la sfârșitul lunii anterioare
  • Lucrați îndeaproape cu alte funcții din GBS
  • Menține o relație bună cu echipele BCT, BOC, IT
  • Revizuiți activitățile curente / modalitățile de lucru / procesele GOM și identificați potențialele domenii de îmbunătățire sau aliniere
Rapoarte către

Comandă către Managerul de numerar

Număr de rapoarte directe

N/A

Relații de bază

Intern – Departamentul Comandă către Cash, Piețe finale, alte departamente din cadrul BAT GBS;

Externe – Clienți, Audit

Domeniul geografic

de aplicare Regională

Călătorie necesară

N/A

Responsabilități
  • Acționează ca un singur punct de contact pentru echipe în ceea ce privește cunoașterea procesului
  • Implicat activ in UAT pentru procesele de Credit si Incasare
  • Oferă suport echipei de management în ceea ce privește automatizarea proceselor și inițiativele de îmbunătățire pentru Credit și Colectare.
  • Sprijină cadrul de management al cunoștințelor în ceea ce privește actualizarea TLD-ului și integrarea noilor membri
  • Oferă suport echipei de management în ceea ce privește execuția controalelor SOx.
  • Recomanda zone pentru consolidarea controalelor de afaceri
  • Aduceți la managerul de linie orice decalaj în procese sau încălcarea controalelor existente și evidențiați orice posibile riscuri cauzate de încălcări / lipsa controalelor
  • Sprijinirea activităților în scopul migrației care urmează să fie mutate în GBS, în conformitate cu cadrul și planul de migrare (efectuați o analiză a decalajelor de proces și furnizați soluții)
  • Inițiază contactul profesional în afara echipei de lucru, atunci când rolul postului este cerut. Menține relații cu contactele interne și externe.
  • Afișează un nivel profund de înțelegere a afacerii, descriind probleme și oportunități potențiale
  • Construiește cu ușurință rețele și relații cu diverse grupuri și colaborează interfuncțional.
  • Anticipează reacțiile și răspunde corespunzător. Sondează și ascultă informații de la alții, fără a întrerupe sau judeca, pentru a înțelege problemele de bază.
  • Manifestă o tenacitate puternică și o dorință de a duce lucrurile până la o încheiere cu succes.
  • Demonstrează ingeniozitate prin explorarea unei game de alternative și opțiuni pentru rezolvarea problemelor.
  • Încercați să oferiți soluții înainte de a trece problema la conducerea superioară
  • Preia și rezolvă probleme foarte complexe într-un mod care demonstrează o judecată echilibrată.
  • Demonstrează o înțelegere solidă a politicilor, practicilor și sistemelor contabile BAT
  • Utilizează SAP cu încredere la locul de muncă, demonstrând capacitatea de a rula rapoarte din diferite domenii ale SAP
  • Demonstrează un nivel ridicat de integritate personală și înțelege punctele forte și punctele slabe ale unei organizații și aliniază obiectivele personale cu obiectivele organizației
  • Demonstrează o înțelegere profundă a funcțiilor de afaceri, cu abilitatea de a discerne riscurile relevante ale proceselor de afaceri
  • Demonstrează o atitudine pozitivă în timp ce se concentrează pe îndeplinirea sarcinilor sau a obiectivelor
  • Caută noi abordări și idei pentru îmbunătățirea continuă.
Esențială

EXPERIENȚĂ, ABILITĂȚI, CUNOAȘTERE

Experiență necesară
  • Experienta anterioara in domeniul OTC – Credit si Colectari
  • Cunoaștere solidă a proceselor de la capăt la capăt al ordinului în numerar și a modelului de operare global


Sunt necesare abilități tehnice / funcționale / de conducere
  • Cunoștințe solide SAP, HPQC, IT
  • Utilizator experimentat al suitei de aplicații Microsoft (inclusiv Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Visio etc.)
  • Înțelegerea detaliată a impactului interdepartamental
  • Bună cunoaștere a afacerii clienților
  • Afișează o înțelegere aprofundată a relației dintre procesele de afaceri, date și SAP, dezvoltând expertiză în anumite aspecte ale SAP și procesul de afaceri subiacent
  • Abilități interpersonale excelente (de exemplu, tact/diplomație, persuasiune, cooperare)
  • Excelente abilități analitice
  • Abilitatea de a evalua și rezolva cu promptitudine problemele; mentalitate orientată spre rezultate
  • Personalitate organizată, cu atenție la detalii, capabilă să lucreze simultan la diferite proiecte, să respecte termenele limită și să lucreze bine sub presiune
  • Abilitatea de a lucra cu managementul pentru a rezolva problemele de afaceri și pentru a sprijini inițiativele de îmbunătățire a proceselor.
Educație / Calificări / Certificari necesare
  • Finante/ IT/ Contabilitate Licenta;
  • Limba engleză (citit, vorbit și scris) nivel fluent
SUNTEM BAT

La BAT ne angajăm în scopul nostru de a crea un mâine mai bun. Acesta este ceea ce ne determină oamenii și pasiunea pentru inovație. Vezi ce este posibil pentru tine la BAT.
  • Cel mai bun angajator global cu 53.000 de oameni BAT pe peste 180 de piețe
  • Mărcile vândute în peste 200 de piețe, realizate în 44 de fabrici din 42 de țări
  • Tech Hub-uri nou înființate care construiesc capabilități de clasă mondială pentru inovare în 4 locații strategice
  • Lider în diversitate în Financial Times și câștigător al celor mai bune practici de Ziua Internațională a Femeii
  • Câștigător al Premiului Seal – una dintre cele mai sustenabile 50 de companii
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ

Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri. Vino să aduci diferența!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BAT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BAT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BAT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?