P&O Business Partner - Brasov/Cluj

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a poziției:


Căutăm un partener de afaceri P&O profesionist, care este plin de resurse, colaborativ, orientat către client, receptiv și creativ în rezolvarea problemelor, cu o etică puternică a muncii. Rolul este responsabil de ancorarea strategiei noastre de Oameni în România și de executarea programelor și practicilor ADVANTA/ Technology la nivel de țară. Această poziție va oferi suport P&O de la capăt la capăt la nivel local. În plus, acest P&O BP îndeplinește sarcinile și responsabilitățile necesare care sunt definite la nivel de țară/local (având în vedere legislația locală și cerințele de conformitate). BP P&O se va alinia îndeaproape cu managementul țării și cu P&O al afacerilor în mod regulat și va colabora la nevoile specifice ale unității de afaceri și ale organizației.


Funcții esențiale:


  • Sprijiniți și implementați strategia locală pentru oameni/strategia funcțională P&O și/sau alte inițiative strategice locale P&O/guvernarea cu liderii de afaceri respectivi
  • Oferiți consiliere și îndrumări și parteneriate cu liderii de afaceri în problemele legate de relațiile cu angajații, asigurându-vă că politicile P&O și practicile de management respectă cerințele de reglementare.
  • Colaborați cu managerii și angajații și cu partenerii de afaceri P&O la nivel global/regiune/țară pentru a rezolva problemele și a aduce o mentalitate de „serviciu clienți” pentru a sprijini și promova Siemens ca angajator de alegere.
  • Stimulați colaborarea între colegii/partenerii P&O pentru a asigura coerența și cele mai bune practici.
  • Lucrați îndeaproape cu conducerea și angajații pentru a îmbunătăți relațiile de muncă, a construi moralul și a crește productivitatea și menținerea.
  • Comunicați și oferiți suport intern legat de dezvoltarea talentelor și a angajaților. Identificați nevoile de instruire pentru unitățile de afaceri, colaborați cu echipa Talent Development pentru a selecta și implementa inițiative de creștere.
  • Conduceți procesul de management al performanței (Growth Talks) pentru a influența setarea obiectivelor de înaltă calitate, managementul performanței și procesul de dezvoltare a carierei.
  • Colaborați și colaborați cu Talent Acquisition (TA) în eforturile organizației de achiziție de talente și colaborați strategic cu echipa Talent Acquisition pentru a angaja pentru toate grupurile. Folosiți Siemens mai larg pentru luarea în considerare a talentelor.


Abilități și abilități necesare:


  • Abilitățile și abilitățile cheie includ coaching, influențare, facilitare, prezentare, comunicare scrisă și verbală, dezvoltarea procesului, analiza și rezolvarea problemelor.
  • Abilitatea de a transpune strategia de afaceri în strategie de oameni.
  • Abilitate demonstrată de a lucra pe probleme complexe în care analiza situațiilor sau a datelor necesită o evaluare aprofundată a factorilor variabili. Exercită raționamentul în selectarea metodelor, tehnicilor și criteriilor de evaluare pentru obținerea rezultatelor.
  • Abilitatea de a lucra independent. Determină metode și proceduri pentru noile sarcini.


Cerințe de educație și experiență:


  • diplomă de licență plus 3-5 ani experiență relevantă în industrie; diplomă de master dorită.
  • Experiența vastă utilizează concepte profesionale și obiective ale companiei pentru a rezolva probleme complexe în moduri creative și eficiente.


Condiții de muncă/cerințe fizice:


  • Acest job funcționează într-un mediu de birou profesional, hibrid.
  • Deplasarea este necesară, după caz.


Organizație: Oameni și organizație


Firma: Siemens SRL


Nivel de experiență: Profesionist cu experiență


Full / Part time: Full-time

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Siemens pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Siemens pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Siemens locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?