Paid Media Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm specialiști pasionați în media plătită care să se alăture echipei noastre REACH by RentCafe în creștere. Îți place să vezi rezultate imediate în urma modificării textului publicitar online și să te bucuri de a trage concluzii bazate pe date? Sunteți motivat de optimizarea și îmbunătățirea campaniilor PPC? Dacă da, ați putea fi exact persoana pe care o căutăm pentru a se alătura echipei noastre de marketing în expansiune!


Acest rol presupune atât lucru la fața locului, cât și la distanță, așa că vă rugăm să luați în considerare că ocazional puteți fi chemat să lucrați de la biroul din Cluj.


Abilități și experiență dorite:

  • Pasiune pentru marketing digital;
  • Experiență de cel puțin 1 an cu Google Ads, Facebook și alte platforme de publicitate;
  • diplomă de licență, de preferință în PR, Marketing, Publicitate, Comunicare, Jurnalism sau domenii conexe;
  • Bună stăpânire a limbii engleze;
  • Atenție puternică la detalii.
  • Experiența anterioară cu Google Tag Manager și Google Analytics reprezintă un plus.


Responsabilitati:

  • Strategie, configura, monitorizează și optimiza campaniile PPC pentru companiile imobiliare din SUA pe Google, Facebook (și alte platforme de publicitate socială);
  • Gestionați mai multe conturi de clienți simultan;
  • Creați o copie a anunțurilor text în conformitate cu cele mai bune practici de afaceri și din industrie și rulați teste A/B;
  • Monitorizați rezultatele campaniilor de căutare plătite, faceți recomandări de optimizare, ajustați strategiile și implementați modificările în consecință;
  • Raportați despre valorile cheie și activitatea contului;
  • Menține cunoștințele PPC și ține-te la curent cu tendințele din industrie și noile funcții.


Oferim, de asemenea, un pachet de beneficii competitive, inclusiv:

  • Salariu foarte competitiv;
  • Plan de rambursare educațională de până la 2000 USD/an calendaristic;
  • Plan privat complet de asigurare medicală și de viață;
  • Program de lucru flexibil;
  • Tehnologie, metode și instrumente de lucru moderne;
  • Posibilitatea de a participa la diferite programe de instruire și conferințe;
  • tichete de masa 30 RON/zi;
  • Activități interne frecvente de implicare, petreceri tematice și team-building.
  • Planuri de reduceri pentru centre de fitness, restaurante și diverși furnizori de servicii.
  • Fructe proaspete, gustări și cafea la birou;
  • Terase în aer liber, săli de jocuri;
  • Acces la apartamentele de vacanță ale companiei din SUA



Descrierea Companiei

Yardi România face parte din Yardi Systems, Inc., o companie americană înființată în 1984, care a devenit principalul furnizor de soluții software pentru industria imobiliară, cu peste 45 de birouri și peste 8000 de angajați în întreaga lume. Centrul nostru de dezvoltare din Cluj-Napoca, deschis în 2010, este al doilea cel mai mare birou Yardi din lume – numărând peste 1200 de profesioniști dedicați, cu aptitudini foarte diverse, de la dezvoltare de software la cercetare și analiză de date, marketing, jurnalism, consultanță și clienți. serviciu.


Succesul nostru aparține angajaților noștri, care fac din Yardi România un loc uimitor de muncă și de dezvoltare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Yardi Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Yardi Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Yardi Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?