Responsabilitati:
- Implementați strategii media Pay Per Click;
- Gestionați crearea de liste mari de cuvinte cheie;
- Oferiți sugestii de copiere creative și șabloane de anunțuri grafice;
- Gestionați listele de destinații de plasare din Rețeaua de display în AdWords;
- Oferiți recomandări și executați strategii pentru oportunitățile de cuvinte cheie, structurarea campaniei, direcționarea, rețeaua de display și alte fațete ale căutării plătite în conformitate cu obiectivele stabilite;
- Direcționați și gestionați noi campanii de căutare plătită, grupuri de anunțuri și conturi și ajutați la crearea de inițiative de marketing cu căutare plătită;
- Țineți pasul cu tendințele și evoluțiile din industria motorului de căutare și PPC;
- Monitorizează și administrează tablouri de bord de analiză web, rapoarte și instrumente cheie de raportare și evidențiază domeniile cheie de importanță în conformitate cu obiectivele stabilite; Monitorizează și evaluează rezultatele căutării și performanța căutării;
- Lucrați îndeaproape cu ceilalți membri ai echipei pentru a îndeplini obiectivele stabilite.
Competențe:
- Pasiune pentru căutare și marketing pe internet;
- Abilitate remarcabilă de a gândi creativ și de a identifica și rezolva probleme;
- Atenție la detalii și capacitatea de a face mai multe sarcini într-o atmosferă determinată de termene limită;
- Excelente abilități de analiză, organizare, management de proiect și management al timpului.
Abilități și calificări profesionale:
- 2 ani de experiență în Search Engine Marketing (SEM) și Paid Search (PPC);
- Cunoștințe în MS Excel, PowerPoint și Word;
- Experiență în analiza site-urilor web folosind o varietate de instrumente de analiză, inclusiv Google Analytics, precum și instrumente de raportare internă;
- Certificarea AdWords este un plus.