Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Diplomă universitară în Finanțe sau domeniu conex;
- Experiență de cel puțin 0 - 1 an pe o poziție similară (experiența anterioară în plăți este un plus)
- Cunoștințe medii de engleză (scris și vorbit)
- Pachetul Microsoft Office (excel) – nivel mediu
- Cunoștințe legate de contabilitate ERP Cunoștințe de bază despre procesul contabil
- Relații și rețele
- Oferirea de rezultate și satisfacerea așteptărilor clienților
- Urmând instrucțiunile și procedurile
- Faceți față presiunilor și eșecurilor
- Prezentarea și comunicarea informațiilor
- Concentrați-vă pe rezultate
- Abordare responsabilă, proactivă și flexibilă
- Gandire analitica
Descrierea postului:
- Contabilitate operațiuni AP (interne și externe) în sistemul contabil, asigurând corectitudinea înregistrărilor înregistrate (conturi/mișcări PL și BS, alocări pe centrul de cost);
- Efectuează reconcilierea lunară și trimestrială a tuturor conturilor aflate sub responsabilitate, pentru a asigura o raportare corectă;
- Efectuează sarcini lunare de închidere (înregistrare angajamente, plăți anticipate, reevaluare valutară, înregistrare mișcări lunare pentru cheltuielile plătite în avans și venituri amânate, verificarea altor joburi curente legate de activitatea contabilă);
- Asigurarea acurateții tuturor tranzacțiilor zilnice înregistrate în sistem, asigurarea evidenței contabile în conformitate cu regulile contabile (statutare și IFRS), legislația fiscală și alte cerințe de reglementare;
- Intocmirea diferitelor rapoarte solicitate de management;
- Susține auditul anual prin furnizarea în timp util auditorilor externi de rapoarte/detalii precise și clare pentru informațiile solicitate;
- Respectă Codul de conduită și schema de etică a Grupului, procedurile interne, regulamentele interne și normele de calitate.