Aceasta este o oportunitate grozavă de a ni se alătura ca Contabil de Plăți - Trezorerie , parte a Departamentului de Finanțe din Centrul nostru Global de Afaceri București.
În acest rol, veți raporta direct managerului de trezorerie și veți fi responsabil pentru toate plățile efectuate (furnizori, transferuri intracompanii, contribuții și impozite etc.). Aceasta include, dar nu se limitează la, revizuirea, corectarea și trimiterea facturilor pentru plată, gestionarea oricăror plăți contestate etc.
Responsabilități cheie
- Executarea plăților furnizorilor terți urmând calendare de plăți specifice conform politicilor și procedurilor interne ale persoanei juridice; afisarea tranzactiilor din extrasele bancare; să se asigure că datele bancare ale furnizorilor sunt corecte; procesează plățile T&E
- Examinați datele de bază ale furnizorilor
- Reconciliați toate plățile respinse
- Arhivați documentația de rezervă (documente, aprobări) în scopuri de audit
Prognoza numerarului:
- Prognoza fluxului de numerar să fie furnizată departamentului de trezorerie și altor părți interesate; diverse analize ale plăților efectuate într-o perioadă; oferi suport pentru toate auditurile interne sau externe
- Ajută la încheierea lunii și la procesarea generală, după cum este necesar
- Trezoreria corporativă
- Consolidați previziunile de numerar la nivel de țară și/sau regiune
- Activități de gestionare a numerarului la nivel de țară și/sau regiune
Alții:
- Reconciliere bancară; arhivarea extraselor bancare și a dovezilor plăților; menține la zi procedurile standard de operare; contribuie la diferitele proiecte și în sprijinul măsurătorilor anuale pentru a îmbunătăți procesele și a câștiga eficiență;
- Dezvoltarea și menținerea unei bune relații de lucru cu furnizorii, personalul de teren și conturile plătibile pentru a sprijini termenii de plată și plățile furnizorilor
Abilitățile și experiența dvs
- Diplomă universitară în Studii Economice
- Cunoștințe de contabilitate și G/L
- Cel puțin 3 ani experiență în trezorerie sau conturi de plătit, de preferat centru de servicii partajate/mediu BPO
- Cunoștințe privind verificarea datelor de bază ale furnizorului (avantajos)
- Expertiza in plati SEPA, plati interne
- Cunoașterea SAP este foarte de dorit
- Abilități Excel la un nivel intermediar sau superior
- Fluență în limba engleză (avansat)
- Capacitatea de a lucra într-o altă limbă străină este considerată un plus
Ceea ce oferim
Vrem să vă facem să vă simțiți bineveniți, provocați și inspirați, așa că ne-am asigurat să punem împreună cu grijă un amestec de beneficii menite să vă sporească sănătatea și bunăstarea, pentru a vă asigura creșterea personală și profesională și, de asemenea, integrarea într-un mediu plăcut. mediu de lucru de zi cu zi.