Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati principale:
- Prelucreaza certificatele medicale si asigura decontarea corecta si la timp a acestora;
- Prelucreaza situatiile legate de concediile de crestere a copilului;
- Furnizeaza informatiile necesare pentru adeverintele de somaj si adrese de la directiile judetene de munca;
- Calculeza si importa diverse ajustari in aplicatie;
- Calculeaza state manuale, pentru care intocmeste fisierele de plati;
- Ofera suport pentru intocmirea declaratiilor fiscale si a raportarilor statistice;
- Pregateste pentru inregistrarea in contabilitate a unor tranzactii aferente procesului de payroll:state manuale, extrase bancare;
- Depune declaratiile referitoare la indemnizatiile medicale;
- Interactioneaza cu autoritatile fiscale pentru topicuri referitor la certificatele medicale;
- Ofera suport catre toti anagatii referitor la calculul si plata salariilor pe toate canalele necesare: EIC, telefonic etc.
- Ofera suport si rapoarte departamentelor in problemele legate de concediile medicale;
- Aprofundeaza cunostintele legislative legate in special legislatia medicalelor si salarizarii.
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic;
- Experienta 2-3 ani in domeniu financiar/payroll;
- Cunoaste legislatia si partea de taxe aferente calculului salarial;
- Excel – nivel avansat;
- Engleza - nivel avansat;
- Abilitati analitice si atentie la detalii;
- Orientare catre rezultat;
- Abilitati dezvoltate de prioritizare.