Payroll Administrator - Romania

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Echipa ta:


Salarizarea este unul dintre cele mai esențiale sectoare ale oricărei companii. Echipa Global Payroll este responsabilă de procesarea salariilor în 32 de țări de pe glob. Suntem responsabili pentru peste 6.500 de angajați care trebuie plătiți cu precizie, la timp și să li se acorde servicii clienți de clasă mondială pentru chestiile lor de salariu și taxe.

Veți lucra într-o echipă cu alți profesioniști din mai multe țări din domeniul salarizării, raportând direct la Global Payroll Senior Manager. Veți primi îndrumare, îndrumări și sfaturi despre cele mai bune practici de afaceri pentru PTC în volumul dvs. de lucru de zi cu zi. Pe măsură ce experiența crește, vom oferi sarcini mai provocatoare și administrare suplimentară a salariilor în țară.

Impactul dvs.:


În acest rol, noul nostru membru al echipei va fi inițial responsabil de administrarea salariilor pentru statutele de plată alocate lunar pentru a se asigura că angajații sunt plătiți corect și la timp. Țara principală de responsabilitate ar fi Franța.

Ca parte a echipei Global Payroll, veți experimenta:

o Faceți parte dintr-un mediu dinamic și provocator în echipa Global Accounting Operations, cu colegi din SUA, EMEA, Asia și America de Sud

o Oportunitatea de a dezvolta și dezvolta abilități de procesare a salariilor în mai multe țări

o Veți face parte din transformarea financiară continuă care ne va conduce să devenim cei mai buni din clasă

Ziua ta:


Ajutați să conduceți și să supravegheați administrarea statelor de plată alocate, asigurându-vă că statele de plată sunt plătite corect și la timp

Asigurați-vă că statele de plată sunt conforme cu normele și legislația relevante

Supravegheați validarea și procesarea datelor privind salariile către furnizorul nostru extern de salarizare

Colectați elemente variabile în funcție de HR și alte funcții de afaceri, inclusiv bonusuri și premii impozabile

o Controlați și validați statul de plată, solicitați corecții dacă este cazul

o Efectuați analize de probleme și erori, inclusiv validări de sfârșit de perioadă

o Răspundeți la întrebările angajaților într-un mod politicos și în timp util

o Eficientizarea și actualizarea proceselor de lucru standard existente

Asistență la procesele de reconciliere și rezolvarea oricăror discrepanțe de salarizare

Cercetați și pregătiți rapoarte speciale pentru management și asigurați-vă că nevoile de raportare din cadrul companiei sunt îndeplinite

Asistență în proiecte speciale legate de funcția de salarizare

Menține relații de lucru cu partenerii de afaceri din alte organizații, inclusiv Resurse Umane, Contabilitate, Juridic și Conturi de plătit

o Lucrați cu echipe interfuncționale la inițiative financiare globale

o Asigurați conformitatea cu politicile companiei, inclusiv reglementările locale privind protecția datelor și alte controale interne

o Respectați politicile și procedurile PTC, precum și reglementările statutare

Abilitățile și cunoștințele dvs.:

  • experienta in Romania salarizare SAU Romania HR/legile muncii
  • Cunoașterea funcționalității Excel (vlookup, formatare condiționată, validarea datelor etc.)
  • Atentie excelenta la detalii si abilitati organizatorice puternice;
  • Lucrul în termene stricte;
  • Abilitatea de a menține un nivel ridicat de confidențialitate;
  • Abilități puternice de comunicare – orală și scrisă;
  • Abilitatea de a lucra de la distanță din echipă;
  • Atitudine deschisă, flexibilă, proactivă și interactivă;
  • Se preferă expunerea la Workday HCM;
  • 1-2 ani de experiență într-o poziție similară, de preferat salarizare în mai multe țări în regiunea EMEA
  • Limba engleza fluenta este obligatorie. Limba europeană suplimentară este un plus.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PTC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PTC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PTC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?