Payroll Implementation Analyst with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

Efectuează activități de analiză pentru definirea specificațiilor tehnice necesare ale sistemului informațional care să răspundă nevoilor de configurare ale clientului.

Analistul implementează specificul salarizării în platforma de salarizare pentru noii clienți.

El/ea este partenerul privilegiat al clientului, ajutându-l pe acesta să analizeze și să implementeze reglementările de salarizare în conformitate cu legislația pentru a garanta cel mai înalt nivel de serviciu.

Ca parte a misiunii sale, el/ea își propune să mulțumească clienții, asigurând în același timp un serviciu neîntrerupt atunci când dosarul clientului este trimis echipei de service recurent al clientului.

Responsabilitati

Efectueaza activitati de analiza pentru definirea specificatiilor tehnice necesare ale sistemului informatic care raspund nevoilor de configurare a clientului.

În acest sens, el/ea trebuie să efectueze următoarele acțiuni:
  • Analiza organizației clientului (canal de informare, interfață etc.),
  • Analiza regulilor de salarizare si intocmirea unui raport de analiza,
  • Configurarea setărilor de reglementare.
  • Dezvoltarea, testarea și optimizarea SI conform specificațiilor clientului
  • Transfer de date și contoare
  • Definirea si furnizarea documentelor de legatura
  • Stabilirea primului statul de plată al clientului (intrare, verificare și raportare)
  • Închideți-vă cu clientul
  • Transferul fișierului către echipa de service recurent al clientului
Cerințe de cunoștințe și abilități
  • Stăpânire foarte bună a limbii franceze și engleze, atât oral cât și în scris, minim B2
  • Stăpânirea instrumentelor de birou Windows,
  • Abilitatea de a gestiona datele în număr mare și de a se integra într-o echipă,
  • Fundal preferat de salarizare
  • O înțelegere a comerțului, afacerii și organizației clientului (calcul de salarizare, drept și resurse umane)
  • Cunoștințe contabile
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • De gestionare a timpului
  • Gestionarea portofoliului de clienți
  • Abilitati interpersonale bune
  • Abilitati analitice si capacitate de a rezuma
  • Organizat
Alăturați-vă nouă la ADP!

Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să respecte șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?