Payroll Implementation Consultant with french

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

Efectuează activități de analiză pentru definirea specificațiilor tehnice necesare ale sistemului informațional care să răspundă nevoilor de configurare ale clientului.

El/Ea este membru al echipei de proiect. El/ea colaborează zilnic cu liderul de proiect Front Office din Franța.

Responsabilitati

Efectueaza activitati de analiza pentru definirea specificatiilor tehnice necesare ale sistemului informatic care raspund nevoilor de configurare a clientului.

În acest sens, el/ea trebuie să efectueze următoarele acțiuni:
  • Procesarea cererilor: analiză, setări, testare, redactarea răspunsurilor clienților prin Front office și părțile interesate ale clienților.
  • Oferirea celui mai bun nivel de servicii clienților
  • Mentinerea, dezvoltarea si optimizarea solutiei client pentru declaratii de sfarsit de an.
  • Stabilirea unui parteneriat strâns cu echipele de operare din Front Office; profitând de oportunități bune, fiind o sursă de soluții
  • Monitorizarea activităților prin Siebel, oferind vizibilitate tuturor acțiunilor echipei
  • Participarea activă la activitățile echipei
Rapoarte și valori de performanță
  • Livrarea la timp a sarcinilor atribuite
  • Rapoarte de control al calitatii
  • Rata de utilizare
Instruire
  • Instruire franceză privind salarizarea (formare la clasă/virtual)
  • Instruire privind procesul de implementare a migrației/statului de plată (formare la clasă/virtual)
  • Programare PPC (antrenament virtual înregistrat)
Cerințe de cunoștințe și abilități
  • O înțelegere a comerțului, afacerii și organizației clientului (calcul de salarizare, drept și resurse umane)
  • Cunoștințe contabile
  • Conducerea întâlnirii
  • Management de proiect
  • De gestionare a timpului
  • Gestionarea portofoliului de clienți
  • Abilitati interpersonale bune
  • Bune abilități de comunicare orală și scrisă
  • Abilitati analitice si capacitate de a rezuma
  • Organizat
  • Riguros
  • Independent
  • Jucător în echipă
  • Dinamic și receptiv
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?