Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Echipa departamentului HR se extinde si suntem in cautarea unui nou coleg sau colega care sa ocupe postul de Payroll Officer. Desfasurarea activitatii cu plecare din sediul central din Bucuresti. Necesita deplasari la punctele de lucru din Pitesti si Brasov.

Candidatul ideal:

• Absolvent(a) studii superioare;
• Atestat Inspector Resurse Umane obligatoriu;
• Experienta in administrare dosare de personal si calcul salarial minim 1 an (de preferat intr-o societate cu 400 salariati);
• Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
• Franceza nivel conversational;
• Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor;
• O foarte buna capacitate de adaptare, acomodare, integrare;
• Abilitati de intelegere si transmitere a informatiilor;
• Proactivitate si orientare catre rezultate;
• Persoana dinamica; excelente abilitati de comunicare;
• MS Office - nivel avansat;
• REVISAL; salarizare – SAGA

•Disponibilitate pentru deplasari la punctele de lucru din Pitesti si Brasov 2 zile/luna (in functie de nevoi)
• Permis de conducere - constituie un avantaj.

Descrierea jobului:

Responsabilitati:

• Intocmeste documentele in legatura cu angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca, conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
• Intocmeste actele aditionale, fisele de post, actualizeaza regulamentul intern; contractul colectiv de munca; organigrama functiilor in societate;

• Intocmeste adeverinte solicitate de salariati;

• Redacteaza rapoartele periodice de personal solicitate de directiunea generala;
•Efectueaza inscrierile in REVISAL la zi (in functie de nevoi);
• Colecteaza, centralizeaza, verifica si inregistreaza in sistemul informatic documentele/informatiile conexe in legatura cu pontajul (evidenta orelor suplimentare, concediilor de odihna, evidenta concediilor medicale, concediilor fara plata etc.);
• Efectueaza calculul salariilor cu ajutorul software SAGA; intocmeste, editeaza statele de plata si asigura verificarea acestora referitor la inregistrare pontaje, bonuri de masa, prime, retineri, concedii de odihna, concedii medicale; stabileste platile aferente contributiilor sociale, a taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat;
• Asigura gestionarea tichetelor de masa;
• Asigura colaborarea cu celelalte departamente;

Oferta (bonusuri, beneficii)

  • Pachet salarial motivant
  • Asigurare medicala privata
  • Mediu de lucru multinational
  • Posibilitate de dezvoltare intr-o companie in continua crestere

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Segula Technologies Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Segula Technologies Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Segula Technologies Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?