Payroll Senior Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Când alegi KPMG ca loc pentru a-ți construi cariera în domeniul fiscal, alegi să inspiri încredere și să dai putere schimbării din jurul tău. Viziunea KPMG este de a recruta oameni extraordinari și de a construi profesioniști extraordinari.

În prezent, căutăm un asistent senior de salarizare care să se alăture echipei noastre


Candidatul ideal:


  • Este o persoană orientată spre un scop, care se mândrește cu ceea ce face și acționează cu integritate;
  • Este orientat spre rezolvarea problemelor, este curios și are abilități excelente de comunicare;
  • Este flexibil, deschis la schimbare și proactiv;
  • Are cunoștințe solide despre aplicațiile IT standard de birou (ex. Excel, Word, PowerPoint);
  • Este fluent în engleză;
  • Experienta anterioara de lucru si/sau cunoasterea legislatiei privind salarizarea si aplicatiile IT aferente sunt obligatorii.



Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:


  • 2 – 3 ani experiență ca ofițer de salarizare/consultant de salarizare/administrator de salarizare de preferință într-o companie multinațională;
  • Licențiat;
  • Cunostinte de salarizare si legislatia muncii din Romania;
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și abilități analitice;
  • Abordare încrezătoare, automotivat, atitudine proactivă și capacitate de lucru în echipă;
  • Abilitatea de a se adapta la un mediu de lucru intens și de a face mai multe sarcini în mod eficient;
  • Nivel înalt de competență în limba engleză, alte limbi europene vor fi considerate un plus (ex. franceză, germană);
  • Cunoștințe solide ale aplicațiilor IT standard de birou (ex. Excel, Word, PowerPoint);
  • Experienta cu aplicatii software specifice de salarizare, de preferinta DP Payroll este un plus.



Ce presupune jobul? / Responsabilitati principale:


  • Procesarea lunară a salariilor de la capăt la cap, introducerea tuturor datelor în sistemul REVISAL și pregătirea tuturor formularelor lunare de salarizare;
  • Stabilirea tuturor aranjamentelor contractuale pentru membrii personalului clienților KPMG;
  • Asigurarea legaturilor cu autoritatile financiare, autoritatile de munca si orice alte autoritati implicate in raportarea reglementarilor romanesti legate de procesarea salariilor si administrarea personalului;
  • Intocmirea diferitelor rapoarte privind structura personalului;
  • Plasarea comenzilor pentru tichetele de masă și menținerea contactului cu furnizorul;
  • Operarea diverselor sisteme bancare on-line.



KPMG in Romania ofera:


  • Șansa de a lucra într-un mediu profesional, oportunități excepționale de creștere a carierei, precum și o cultură puternică de învățare și dezvoltare.
  • Posibilitatea de a lucra jumătate din timp de acasă
  • Mediu în ritm rapid și o echipă diversă cu oportunități excelente de mentorat.
  • Pachet salarial atractiv.
  • O combinație de lucrări grozave la care să lucrezi.
  • Colegi grozavi cu care să lucrezi.
  • Dezvoltare și formare profesională relevantă.


Lucrul la KPMG înseamnă și oameni fericiți și o cultură internă care sprijină angajații să-și urmeze pasiunile prin diverse activități și evenimente. Avem, de asemenea, numeroase beneficii pentru a vă susține sănătatea, un program de lucru flexibil și multe alte avantaje.


Confidențialitate

Confidențialitatea va fi asigurată pentru a proteja interesele solicitanților.

Doar candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KPMG Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KPMG Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KPMG Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?