Când alegi KPMG ca loc pentru a-ți construi cariera în domeniul fiscal, alegi să inspiri încredere și să dai putere schimbării din jurul tău. Viziunea KPMG este de a recruta oameni extraordinari și de a construi profesioniști extraordinari.
În prezent, căutăm un asistent senior de salarizare care să se alăture echipei noastre
Candidatul ideal:
- Este o persoană orientată spre un scop, care se mândrește cu ceea ce face și acționează cu integritate;
- Este orientat spre rezolvarea problemelor, este curios și are abilități excelente de comunicare;
- Este flexibil, deschis la schimbare și proactiv;
- Are cunoștințe solide despre aplicațiile IT standard de birou (ex. Excel, Word, PowerPoint);
- Este fluent în engleză;
- Experienta anterioara de lucru si/sau cunoasterea legislatiei privind salarizarea si aplicatiile IT aferente sunt obligatorii.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- 2 – 3 ani experiență ca ofițer de salarizare/consultant de salarizare/administrator de salarizare de preferință într-o companie multinațională;
- Licențiat;
- Cunostinte de salarizare si legislatia muncii din Romania;
- Abilități puternice de rezolvare a problemelor și abilități analitice;
- Abordare încrezătoare, automotivat, atitudine proactivă și capacitate de lucru în echipă;
- Abilitatea de a se adapta la un mediu de lucru intens și de a face mai multe sarcini în mod eficient;
- Nivel înalt de competență în limba engleză, alte limbi europene vor fi considerate un plus (ex. franceză, germană);
- Cunoștințe solide ale aplicațiilor IT standard de birou (ex. Excel, Word, PowerPoint);
- Experienta cu aplicatii software specifice de salarizare, de preferinta DP Payroll este un plus.
Ce presupune jobul? / Responsabilitati principale:
- Procesarea lunară a salariilor de la capăt la cap, introducerea tuturor datelor în sistemul REVISAL și pregătirea tuturor formularelor lunare de salarizare;
- Stabilirea tuturor aranjamentelor contractuale pentru membrii personalului clienților KPMG;
- Asigurarea legaturilor cu autoritatile financiare, autoritatile de munca si orice alte autoritati implicate in raportarea reglementarilor romanesti legate de procesarea salariilor si administrarea personalului;
- Intocmirea diferitelor rapoarte privind structura personalului;
- Plasarea comenzilor pentru tichetele de masă și menținerea contactului cu furnizorul;
- Operarea diverselor sisteme bancare on-line.
KPMG in Romania ofera:
- Șansa de a lucra într-un mediu profesional, oportunități excepționale de creștere a carierei, precum și o cultură puternică de învățare și dezvoltare.
- Posibilitatea de a lucra jumătate din timp de acasă
- Mediu în ritm rapid și o echipă diversă cu oportunități excelente de mentorat.
- Pachet salarial atractiv.
- O combinație de lucrări grozave la care să lucrezi.
- Colegi grozavi cu care să lucrezi.
- Dezvoltare și formare profesională relevantă.
Lucrul la KPMG înseamnă și oameni fericiți și o cultură internă care sprijină angajații să-și urmeze pasiunile prin diverse activități și evenimente. Avem, de asemenea, numeroase beneficii pentru a vă susține sănătatea, un program de lucru flexibil și multe alte avantaje.
Confidențialitate
Confidențialitatea va fi asigurată pentru a proteja interesele solicitanților.
Doar candidații preselectați vor fi invitați la un interviu.