Payroll Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul Ideal:

  • Abilitati de planificare si organizare: gestioneaza procese si resurse, stabileste scopuri si obiective, planifica bugete si control, stabileste strategii pe care le defineste intr-un mod clar si specific obiectivelor;
  • Gandire analitica: persuasiune pentru a obtine rezultate eficiente si corecte;
  • Sensibilitate organizationala: gestioneaza proiecte, procese si resurse, stabileste specific si clar: obiective, scopuri si planuri de actiune respectand termenii si bugete; furnizeaza directii si prioritati clare;
  • Abilitatea de rezolvare a problemelor: a privi probleme in perspectiva, pas cu pas, stabilirea scopurilor a diferitelor procese; a anticipa si a planifica problemele pe baza unor rationamente, a logicii si pragmatismului; 
  • Creativitate/ Inovatie: urmarirea noilor oportunitati de afaceri; crearea unui mediu care incurajeaza inovatia si creativitatea; elaborarea unor perspective noi si a unor idei inovatoare;
  • Aptitudinea de a corela: obtinerea si folosirea informatiilor corecte provenite dintr-o multitudine de surse si folosirea lor in interesul partilor implicate;
  • Atentia acordata clientului: a intelege impactul Operatiilor in afacerile si succesul pe plan comercial al companiei STEFANINI; a intelege sensul si implicatiile indicatorilor-cheie sau a altor indicatori de masurare a performantelor afacerilor;
  • Sensibilitate fata de client: concentarea asupra efortului, resurselor, oamenilor etc. implicati in oferirea unor solutii creative care satisfac nevoile clientului; lucrari pentru a anticipa nevoile clientului si a intelege modul de creeare aunor solutii valoroase;
  • Orientare spre echipa: construieste relatii eficiente, cooperante cu colegii si interactioneaza cu celalalte departamente (IT, Vanzari, Resurse umane si Financiar); accepta diferite puncte de vedere si obiceiuri.

Responsabilitati:

  • Actioneaza ca persoana de contact cu ceilalti angajati si cu manageri in toate problemele legate de calculul si plata salariilor;
  • Asigura plata la data prevazuta in contractele de munca a salariilor prin virament bancar;
  • Distribuie tichetele de masa si fluturasii catre angajati;
  • Colaboreaza cu manageri si departamentul HR pentru intocmirea corecta si semnarea notelor de lichidare ale persoanelor care pleaca;
  • Verifica indeplinirea conditiilor legale de acordare a concediilor (medical, de odihna, de maternitate, de studii, fara plata, etc.);
  • Verifica modul de acordare a tichetelor de masa, lanseaza comanda pentru tiparirea lor la furnizori, efectueaza plata si receptia tichetelor de masa;
  • Receptioneaza, verifica si centralizeaza informatiile necesare calculului salariilor si al taxelor aferente primite de la manageri si departamentul HR (lista persoane angajate/plecate in cursul lunii si informatiile aferente, modificarile contractuale si de alta natura intervenite in cursul lunii, pontajele lunii curente, bonusuri acordate, etc.);
  • Genereaza raportul privind delegatiile anjajatilor din luna curenta si confrunta aceste informatii cu datele din pontaje, la nevoie ajuta la reconcilerea lor;
  • Transmite informatiile centralizate pentru calcul si procesare catre compania care intocmeste statele si declaratiile salariale;
  • Se asigura de indeplinirea tuturor prevederilor legale cu privire la calculul si plata salariilor si a taxelor aferente;
  • Se asigura de punerea corecta in aplicare a procedurilor interne cu privire la calulul si plata salariilor;
  • Alte sarcini privind prelucrarea datelor salariale, emiterea de rapoarte etc.;
  • Primeste, verifica, centralizeaza si raporteaza cererile de avans salariu de la manageri pentru subalterni;
  • Efectueaza plata avansurilor de salarii;
  • Verifica completitudinea si acuratetea informatiilor din dosarele de personal;
  • Identifica si clarifica discrepantele din statele de salarii si dosarele de personal;
  • Inregistreaza in contabilitate statele de plata a salariilor lunare;
  • Tine sub control si reconciliaza periodic soldurile conturilor de salarii si de taxe salariale;
  • Mentine la zi baza de date cu conturile bancare ale angajatilor;
  • Genereaza rapoartele necesare pentru audituri / controale interne / externe;
  • Indosariaza toate statele, declaratiile aferente si alte documente justificative (Pcf-uri, pontaje, cereri de concediu, etc) si se asigura de pastrarea si arhivarea lor in conditiile legii;
  • Pastreaza in mod organizat si regulat copii electronice ale tuturor corespondentelor, documentelor, rapoartelor generate in procesul de desfasurare a activitatii;
  • Primeste, listeaza, verifica, circula la semnat si transmite pentru depunere la autoritati toate declaratiile prevazute de lege in legatura cu salariile angajatilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STEFANINI ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STEFANINI ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STEFANINI ROMANIA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?