Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati principale:
- Colecteaza si centralizeaza informatiile support pentru calcularea salariilor (pontaje, concedii medicale si de odihna, schimbari din cadrul CIM, bonusuri, tichete de masa, angajari, plecari, etc) si pentru intocmirea documentelor necesare (acte aditionale, decizii de incetare, contracte individuale de munca, adeverinte, decizii)
- Mentine legatura cu ITM, AJOFM si Directia de Statistica;
- Intocmeste documentele necesare convocarilor si abaterilor disciplinare ale salariatilor;
- Intocmeste liste virament salarii, pensii si imputatii;
- Genereaza centralizatoarele de salarii, impozitele si taxele aferente;
- Realizeaza diverse rapoarte specifice activitatii de Resurse Umane;
- Urmareste si aplica prevederile legale in domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale;
- Periodic intocmeste formele de angajare (completeaza dosare de personal la angajare, contracte individuale de munca, fise de post si anexeaza documentele necesare);
Profilul candidatului:
- Minimum 3 ani de lucru intr-o companie multinationala intr-o pozitie similara – Specialist resurse umane
- Bune abilităţi de comunicare
- Capacitate ridicată de lucru in conditii de presiune şi stres
- Gestionare eficienta a resurselor si acuratete
- Atentie deosebita la detalii
- Disponibilitate de lucru in echipa
- Cunoştinţe avansate de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Experienta in operarea unui soft de salarizare si administrare de personal constituie un avantaj experinta in softul Smartree)
- Foarte bune cunostinte de legislatia muncii
- Pastrarea confidetialitatii informatiilor
- Engleza – nivel avansat