Payroll specialist (legislatie Franta)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 Responsabilitati:

  • Aplicarea cu rigurozitate a dispozitiilor prevazute in codul muncii francez
  • Realizarea si verificarea buletinelor de plata pentru clientii companiei prin cunoasterea regulilor aplicabile in domeniul de activitate aferent si a specificitatilor clientului, pentru asigurarea corectitudinii platii salariilor
  • Realizarea declaratiilor salariale aferente, tinand cont de proceduri si de caietul de sarcini existent
  • Introducerea si verificarea elementelor transmise de client, controlul fisierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor I
  • ntocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor si asigurarea platii drepturilor cuvenite in momentul plecarii
  • Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
  • Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)

 

Competente si profil cautat:

  • Experienta de minim 1 an in domeniul salarizarii specifice Frantei reprezinta un avantaj
  • Bune abilitati de comunicare in limba franceza minim B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
  • Rigurozitate si asiduitate
  • Integritate si responsabilitate
  • Atentie la detalii
  • Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
  • Flexibilitate si abilitati de invatare
  • Initiativa (proactivitate) si perseverenta
  • Spirit de echipa si participare activa

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Cegedim Service Center pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Cegedim Service Center pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Cegedim Service Center locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?