Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Aplicarea cu rigurozitate a dispozitiilor prevazute in codul muncii francez
- Realizarea si verificarea buletinelor de plata pentru clientii companiei prin cunoasterea regulilor aplicabile in domeniul de activitate aferent si a specificitatilor clientului, pentru asigurarea corectitudinii platii salariilor
- Realizarea declaratiilor salariale aferente, tinand cont de proceduri si de caietul de sarcini existent
- Introducerea si verificarea elementelor transmise de client, controlul fisierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor I
- ntocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor si asigurarea platii drepturilor cuvenite in momentul plecarii
- Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
- Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)
Competente si profil cautat:
- Experienta de minim 1 an in domeniul salarizarii specifice Frantei reprezinta un avantaj
- Bune abilitati de comunicare in limba franceza minim B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
- Rigurozitate si asiduitate
- Integritate si responsabilitate
- Atentie la detalii
- Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
- Flexibilitate si abilitati de invatare
- Initiativa (proactivitate) si perseverenta
- Spirit de echipa si participare activa