Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
Persoana care va ocupa aceasta pozitie va gestiona personalul existent pornind de la managementul timpului, aplicarea corecta a sistemul de beneficii, salarizarea, verificarea corectitudinii calculului salarial si contributiile platite conform cu pontajele si legislatia in vigoare.
Ofera suport managerilor functionali si persoanelor imputernicite care gestioneaza angajatii dintr-o anumita arie.
Ofera suport si consiliere angajatilor in ceea ce privesc statutul lor de salariati, sistemele de beneficii si compensatii, managementul cererilor.
Cerinte:
- Absolvent studii superioare in domeniul financiar-contabil
- Experienta in calcul salarii minim 2 ani
- Cunostinte solide privind legislatia muncii si cea legata de plata salarilor si beneficiilor
- Cunostinte operare PC solide (excel la nivel mediu-avansat)
- Experienta in operarea intr-un sistem informatic de management personal si calcul salarial
- Atestat de inspector personal
- Cunostinte limba engleza la nivel mediu