Payroll Specialist with Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

Pentru a procesa și livra cu acuratețe și la timp statul de plată al clienților și toate celelalte servicii conexe, inclusiv cerințele de „sfârșit de an” (EOY).

Responsabilități cheie
  • Livrare corectă și la timp a salariilor
  • Colectați, interpretați și validați datele furnizate de clienți pentru procesare prin CRM sau BPM
  • Procesați datele clienților în conformitate cu procesele și procedurile departamentale
  • Comunicarea cu grefierul de salarizare/ managerul producătorului de salarizare pentru a furniza serviciul
  • Introduceți și verificați ieșirea salariilor pentru acuratețe și pentru a îndeplini cerințele legislative
  • Efectuați declarația lunară către terți (Uniemens, F24, etc.)
  • Efectuați reconcilieri și procese EOY conform programului clientului
  • Întocmește și completează fișe de salariu calculate
  • Asigurați-vă că Manualul de analiză a salarizării clientului este actualizat
  • Furnizați informații, după cum este necesar, Grefierului de salarizare
  • Menține cunoștințele despre produsele și serviciile ADP actuale
  • Mentine cunoasterea legislatiei legale in vigoare
  • Participați la colectarea și analiza statisticilor privind performanța serviciului de salarizare și a planurilor de îmbunătățire rezultate
  • Utilizați cunoștințele pentru a contribui la programele de formare pentru membrii personalului noi și mai puțin experimentați
  • Îndeplinește alte sarcini necesare pentru îndeplinirea rolului
  • Urmați politica ADP în conformitate cu cerințele ISAE3402
Rapoarte și măsurători de performanță : Salarizare la livrare la timp.

Instruire : salarizare specifică pentru formarea profesională

. Așteptări de conducere
  • Se așteaptă să lucreze din proprie inițiativă pentru sarcini de zi cu zi, în conformitate cu Calendarul lunar al activităților
  • Responsabil pentru activitățile atribuite
  • Leadership în afaceri: creează și articulează o viziune și îi inspiră pe alții să acționeze. (Strategie și planificare - Responsabilitatea rezultatelor)
  • Leadershipul oamenilor: se concentrează pe comunicarea de impact și construirea de relații pentru a dezvolta relațiile interne și externe necesare pentru succes.
  • Leadership de piață: stimulează o cultură bazată pe performanță, care implică asociații pentru a atinge excelența (accent pe client - Perspectivă în exterior -- Prejudecata pentru creștere).
Cerințe de cunoștințe și abilități
  • Cunoștințe bune de salarizare și legislație italiană (de dorit)
  • Furnizați funcționar de salarizare/ Manager producător de salarizare pentru problemele clienților și dezvoltă soluții pentru a le rezolva
  • Capabil să prioritizeze și să planifice sarcinile de lucru
  • Concentrat în condiții dificile
  • Jucător în echipă
  • Bun la rezolvarea problemelor
  • Flexibil și receptiv la schimbare
  • Trebuie să fie capabil să demonstreze competențele descrise în Așteptările de leadership pentru contribuatorii individuali
Educație și experiență
  • Studii economice (de dorit)
  • Fluent engleză
  • Cunoaștere bună a limbii italiene (nivel mediu)
  • Serviciu clienți
  • De preferat experiența în salarizare
  • Experiența la biroul de asistență tehnică este de dorit
  • Experiență de lucru cu un instrument CRM
  • Minim 3 ani experiență de lucru într-un mediu de birou (Departament HR sau CDL)
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să respecte șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?