Obiectiv:
Furnizează asistenţă hardware şi software pentru utilizatorii de computere din cadrul băncii.
Rezolvă problemele/conflictele/defectele de hardware, software şi comunicare.
Desfăşoară operaţiuni de instalare şi întreţinere a aplicaţiilor, instruire şi asistenţă a utilizatorilor.
Responsabilitati:
· Investighează, analizează şi rezolvă probleme de hardware, software aferent şi comunicare în sistemul informatic al Băncii; realizează reparaţii şi operaţiuni de întreţinere hardware minore.
· Furnizează asistenţă tehnică de nivelul 2 în ceea ce priveşte echipamentele de calcul şi de telecomunicaţii precum şi aplicaţiile software.
· Evaluează performanţele hardware ale sistemelor informatice existente şi realizează modernizări ale sistemului; în funcţie de cerinţele clientului, personalizează şi testează sistemele informatice şi rezolvă conflictele şi erorile de configurare.
· Instalează, integrează şi configurează noi sisteme informatice şi hardware pentru utilizatori.
· Instalează şi actualizează patch-uri şi service pack-uri pentru SO al calculatorului şi aplicaţiile aferente. Rulează scripturile de actualizare la solicitarea furnizorului şi cu acordul superiorilor ierarhici.
· Coordonează şi cooperează cu partenerii băncii pentru rezolvarea eficientă a problemelor identificate.
· Realizează proceduri scrise pentru activităţile comune/repetitive. Întocmeşte documentaţii clare şi detaliate pentru modificările de configuraţie, setările de parametri si/sau instalarile noi de software.
Cerinte:
· Licenta in domeniul tehnologiei informatiei sau similar sau student in anul terminal.
· Engleza nivel mediu.
· Minim 1 an experienta in utilizare, instalare, suport, rezolvari de probleme şi de desktop, laptopuri, servere bazate pe Intel şi alte periferice de calculator.
· Cunostinte cu Sisteme de Operare Windows Desktop/ Server şi alte aplicaţii Microsoft.
· Cunostinte retelistica dе baza.
· Cunostinte depanare hardware.
Competente:
· Capacitate de analiza si sinteza a datelor si faptelor.
· Capacitate de a invata si experimenta noi tehnologii.
· Gandire analitica, logica.
· Atentie la detalii, fin observator.
· Abilitati de rezolvare a diferitelor probleme.
· Fire deschisa, flexibilitate.
· Abilitatea de a lucra sub presiune.
· Calitati de lucru in echipa.