Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Obiectiv:

Furnizează asistenţă  hardware şi software pentru utilizatorii de computere din cadrul băncii.

Rezolvă problemele/conflictele/defectele de hardware, software şi comunicare.

Desfăşoară operaţiuni de instalare şi întreţinere a aplicaţiilor, instruire şi asistenţă a utilizatorilor.

Responsabilitati:

·         Investighează, analizează şi rezolvă probleme de hardware, software aferent şi comunicare în sistemul informatic al Băncii; realizează reparaţii şi operaţiuni de întreţinere hardware minore.

·         Furnizează asistenţă tehnică de nivelul 2 în ceea ce priveşte echipamentele de calcul şi de telecomunicaţii precum şi aplicaţiile software.

·         Evaluează performanţele hardware ale sistemelor informatice existente şi realizează modernizări ale sistemului; în funcţie de cerinţele clientului, personalizează şi testează sistemele informatice şi rezolvă conflictele şi erorile de configurare.

·         Instalează, integrează şi configurează noi sisteme informatice şi hardware pentru utilizatori.

·         Instalează şi actualizează patch-uri şi service pack-uri pentru SO al calculatorului şi aplicaţiile aferente. Rulează scripturile de actualizare la solicitarea furnizorului şi cu acordul superiorilor ierarhici.

·         Coordonează şi cooperează cu partenerii băncii pentru rezolvarea eficientă a problemelor identificate.

·         Realizează proceduri scrise pentru activităţile comune/repetitive. Întocmeşte documentaţii clare şi detaliate pentru modificările de configuraţie, setările de parametri si/sau instalarile noi de software.

Cerinte:

·         Licenta in domeniul tehnologiei informatiei sau similar sau student in anul terminal.

·         Engleza nivel mediu.

·         Minim 1 an experienta in utilizare, instalare, suport, rezolvari de probleme şi de desktop, laptopuri, servere bazate pe Intel şi alte periferice de calculator.

·         Cunostinte cu Sisteme de Operare Windows Desktop/ Server şi alte aplicaţii Microsoft.

·         Cunostinte retelistica dе baza.

·         Cunostinte depanare hardware.

Competente:

·         Capacitate de analiza si sinteza a datelor si faptelor.

·         Capacitate de a invata si experimenta noi tehnologii.

·         Gandire analitica, logica.

·         Atentie la detalii, fin observator.

·         Abilitati de rezolvare a diferitelor probleme.

·         Fire deschisa, flexibilitate.

·         Abilitatea de a lucra sub presiune.

·         Calitati de lucru in echipa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?