Personal Assistant manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Persoana responsabila si organizata
  • Abilitati de comunicare, gandire analitica
  • Capacitate de organizare pe prioritati
  • Disponibilitatea la program prelungit 

Cerintele postului:

  • Cunostiinte de contabilitate primara
  • Studii medii sau superioare economice
  • Abilitati de operare Ms Office
  • Permis categoria B
  • Bun negociator

Responsabilitati:

  • Control respectare proceduri Magazine
  • Verificari incrucisate facturi furnizor vs backoffice magazine 
  • Verificare furnizori pe puncte de lucru – fise client
  • Proceduri elementare de achizitii publice (urcare produse in SEAP)
  • Raportari lunare ( verificare si intocmire in caz de este necesar )
  • Disponibilitate la a lucra sub coordonare in ritm dinamic in perspectiva dezvoltarii si extinderii la nivel national

Oferim:

  • Conditii care sa creeze un business win - win
  • Masina, laptop si telefon de servici
  • Salar fix plus bonusuri de performanta
  • Contract pe termen lung cu clauze transparente

Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail: l u c i a n a u t o a l b i n a . ro

Multumim,

  Lucian FLOREA - CEO 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Auto Albina SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Auto Albina SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Auto Albina SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?