Personal Assistant with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Rolul postului


Ca parte a Departamentului de Asistență Personală, veți oferi asistență de la distanță unui Director din grupul Allianz.


Responsabilitati


  • Gestionare calendar și inbox
  • Programarea si organizarea intalnirilor
  • Trimiteți mementouri și comunicări standard
  • Urmăriți activitățile de făcut și acțiunile
  • Pregateste documentele de prezentare
  • Consolidarea rapoartelor
  • Coordonează evenimente, workshop-uri internaționale, inclusiv logistică (cu excepția rezervărilor), stabilirea agendei, participanții.
  • Asistență și urmăriți starea pregătirilor.
  • Managementul călătoriilor
  • Organizarea onboarding-ului intern și extern
  • Sarcini administrative generale și solicitări ad-hoc


Cerințe / Abilități


  • Mod de lucru precis și fiabil
  • Percepție rapidă
  • Bune abilități de comunicare
  • Bune abilități organizatorice
  • Atitudine orientata catre client si servicii
  • Limba engleză fluentă scris și vorbit (limba germană este un plus)
  • Cunoștințe MS-PowerPoint, MS-Excel


Beneficii

Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm în dezvoltarea ta personală și profesională:

  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!


Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată:

  • Opțiunea de lucru de acasă disponibilă
  • Primiți o zi gratuită de ziua ta sau vino la serviciu și primiți tichete/bilete cadou!
  • Plecați în vacanță și obțineți un bonus de vacanță!
  • Reduceri WorldClass și 7Card Gym
  • Program de asistență pentru angajați - Linie de asistență 24/7


Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă, împreună cu recompense și schemă de bonusuri legate de performanță
  • Tichete de masă și cadou



Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?