Personal Assistent (PA) to the Managing Partner

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam Personal Assistent (PA) to the Managing Partner pentru a se alatura echipei noastre

Societatea de avocatura Pavel Mărgărit și Asociații își reînnoiește echipa cu încă un membru, dacă vrei sa te alături, aplica:

Rolul:

Rolul Asistentului Personal este de a asigura suport Avocatului Coordonator pentru ca acesta sa isi poata desfasura activitatea la o eficienta optima. Rolul va include, dar fara a se limita la responsabilitatile principale de mai jos.

Asteptarile sunt ca Asistentul Personal sa aiba un grad sporit de suportivitate si de autogestionare si sa mentina un nivel ridicat de confidentialitate.

Cerinte:

Să fie principalul punct de contact pentru clienți în absența Avocatului Coordonator.

Sa organizeze agenda si sa stabileasca intalniri si sa intermedieze accesul la conducere.

Sa faca programari, rezervari pentru deplasarile Avocatului Coordonator.

Sa aiba rol activ amintind Avocatului Coordonator termenele limita si taskurile de realizat.
Să creeze relații cu clienții și contacte interne în numele echipei.
Să discute cu clienții / persoanele de contact personal și la telefon și să ofere suport într-o manieră profesionista si prietenoasă, în conformitate cu standardele societatii.
Sa mențina informații relevante despre clienti, inclusiv tarifele, procedurile de facturare și informarea membrilor echipei atunci cand este cazul.

Să revizuiasca facturi si sa asiste Avocatul Coordonator la facturare.

Să organizeze ședințe, seminarii, intalniri interne, conferinte etc., după caz, și să redacteze minutele de sedinta aferente.
Sa pregăteasca corespondența audio prin procesarea textului și pentru a asigura o calitate înaltă a documentelor, faxurilor și fotocopiilor.
Sa formeze și arhiveze dosare.
Sa pregateasca corespondența fizica, electronica.

Sa redacteze cu acuratete emailuri, adrese, corespondenta.
Sa mențina și actualizeze sistemele software.
Sa răspunda prompt la telefoane, notand mesajele.
Sa organizeze întâlniri, prânzuri, rezervarea sălilor etc.
Sa completeze și gestioneze tabelelor orare.
Sa aiba rol activ in efectuarea taskurilor.

Sa efectueze follow-up fata de cerintele managerului catre ceilati membrii ai echipei

Sa tina agenda zilnica a managerului

Sa aiba experienta in activitati de arhivare documente/atentie distributiva

Ca si Personal Assistent (PA) to the Managing Partner in societatea noastra vei avea obiective bine definite, proceduri de lucru, evaluari si indicatori de performanta.

 

Experienta solicitata:

- 4-5 ani experienta in pozitii similare; experienta in pozitii similare in domeniul juridic constituie un avantaj;

- discretie si pastrarea confidentialitatii informatiilor cu care intra in contact

- flexibilitate si adaptabilitate

- capacitati de scriere cu acuratete, rezolvarea de probleme, loialitate, dedicare, dorinta de munca, integritate; 

- sa aiba o intelegere a rolului pe care il are ca si Asistent Personal si a proceselor administrative ale firmei

- apritudini de comunicare verbale si scrise;

- capacitate de a lucra intr-un mediu sub presiune si cu termene scurte

- capacitatea de a organiza si monitoriza alocarea taskurilor in cadrul echipei

- capacitatea de a organiza si prioritiza taskurile, de tinere a agendelor de lucru electronice si fizice

- pastrarea si inregistrarea datelor de contact/carto de vizita electronic si fizic

- realizarea de verificari si identificare de informatii solicitate de Avocatul Coordonator

- organizare interviuri si selectie de CV-uri

- plati facturi personale Avocat Coordonator

- plati asigurari/hobbyuri/vacante/evenimente personale etc pentru Avocatul Coordonator

- limba engleza nivel avansat

- suportivitate

- tact si diplomatie

- atenție la detalii;
- abilități de gestionare a timpului (punctualitate, time management);
- aptitudini organizatorice;
- abilități bune de comunicare;
- pachet office (word, excel, outlook)

 

Despre Pavel, Mărgărit și Asociații

Echipa este formată din avocați specializați, care furnizează servicii juridice de cea mai înaltă calitate, peste așteptările clienților. Societatea abordează cazurile cu maxim profesionalism și dedicare, scopul final fiind atingerea obiectivelor clienților, rezultatele fiind unele de excepție. Printre clienții societății de avocatură se află companii multinaționale și autohtone de anvergură. Cazurile de succes ale societății de avocatură i-au adus recunoașterea internațională din partea celor mai prestigioase ghiduri și publicații internaționale de profil. Astfel, societatea de avocatură Pavel, Mărgărit și Asociații se situeaza în clasamentul firmelor de avocatură de business din Romania, potrivit topului realizat de publicația Legal, cel mai prestigios ghid de firme de avocatură din lume, cu sediul în Londra. Societatea de avocatură este recunoscută totodată la nivel internațional și de ghidul IFLR 1000 Financial and Corporate 2020. De asemenea, Pavel, Mărgărit și Asociații este singura societate de avocatură din România recomandată de directorul internațional Global Law Experts din Londra în aria de practică Dispute Resolution.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PAVEL, MARGARIT SI ASOCIATII SCA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PAVEL, MARGARIT SI ASOCIATII SCA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PAVEL, MARGARIT SI ASOCIATII SCA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?