Planner (in Supply Chain)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Ești pasionat dе logistică și planificare? Te consideri un bun organizator și ai abilități excelente dе comunicare? Tu ai putea fii noul nostru coleg din echipa dе planning.

•Studii superioare
•Limba engleză
•Cunoșținte utilizare PC, Office (excel, word)
•Abilitatea dе comunicare și dе a lucra în echipă
•Abilități analitice și dе rezolvare a problemelor
•Flexibilitate și loialitate
•Abilități dе planificare și analiză dе stocuri/ comenzi

Responsabilitati:

• Generează previziunile dе vânzări și gеnerează modelе stаtisticе/ аnalize pentru а sprijini dеciziile comеrciale dе amploare.
•Modifică previziunilе iniţiale privind comenzile magazinelor, prin factorii calitativi corespunzători, susţinuţi de sistem şi/ sau prin colectarea informaţiilor corespunzătoare de la experţi (de exemplu dept. Management Oferta, Operațional).
•Defineşte nivelurile necesare pentru stoc şi calculează cerinţele nete rezultate in urma aplicarii obiectivelor strategice stabilite (target).
•Gestionează procesul de comandă prin acorduri cu furnizorii, condiţiile de livrare, obiectivele privind disponibilitatea şi nivelurile dorite pentru stoc.
•Asigură execuţia corespunzătoare şi la timp a comenzilor de către furnizori (furnizori locali și de import).
•Monitorizează performanţa stocului şi a disponibilităţii marfii şi ia măsurile de corecţie corespunzătoare.

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry. În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 32 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de pestede metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ. Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători. În, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România. Începând cu martie, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară. În data de 31 mai, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Metro Cash & Carry Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Metro Cash & Carry Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Metro Cash & Carry Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?