Centralizarea si prelucrarea informatiilor in cadrul celorlalte departamente ale firmei, in vederea intocmirii periodice de rapoarte destinate managementului intern, managementului grupului si altor entitati externe;
Responsabilitati specifice:
Intocmeste Raportul de New Business/Flash si rapoartele care au ca date de intrare volumele nou generate;
Intocmeste lunar Aging-ul pentru expunerile din Credite si Finantare de stoc si livreaza raportul in companie in timpul prestabilit in calendarul de inchidere a Situatiilor financiare de Grup;
Intocmeste trimestrial raportul privind Soldul creditelor restante in vederea raportarii catre BNR;
Verifica si transmite raportarea lunara la Centrala Riscului de Credit, BNR;
Intocmeste si transmite trimestrial Raportarea statistica a activelor si pasivelor catre BNR;
Colecteaza de la deparamentele de Vanzari datele privind volumele estimate pentru anul/anii viitori si le centralizeaza intr-un raport privind volumele noi bugetate;
Intocmeste raportarea trimestriala FinRep pentru consolidarea la nivel de Grup;
Culege date si/sau intocmeste rapoarte la solicitarea entitatilor din Grup cat si a altor Departamente din cadrul firmei;
Respecta termenele de livrare solicitate de parteneri externi (BNR, UCB) sau interni (Sales, Risk)
Poate asigura suportul necesar in cadrul diverselor proiecte in care este implicata pozitia, precum si celorlalte departamente;
In cadrul unor limite rezonabile, pe baza capacitatilor personale si profesionale, angajatul poate sa indeplineasca si alte atributii legate de zona sa de activitate cerute de lege si/sau superiorul ierarhic sau functional;
Studii:
Studii superioare finalizate, de preferat economice;
Experienta profesionala:
Experienta minimum 1 an in activitate financiar-contabila;
Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:
Cunostinte aprofundate de fiscalitate si contabilitate financiara;
Cunoasterea normelor de raporatre si a cerintelor fiscale si legale;
Cunostinte de limba engleza;
Cunostinte de Microsoft Office;
Foarte buna intelegere a organizatiei si a modelului de business din companie;
Cunoasterea transpunerii activitatii in informatie contabila;
Aptitudini si calitati:
Capacitate de lucru cu termene limita;
Lucru in echipa;
Capacitatea de analiza si sinteza;
Atentie la detalii;
Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor;