Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Care vor fi principalele responsabilități?
- Administreaza in excel baze mari de date pe baza carora poate extrage rapoarte si poate face analize
- Colaboreaza cu IT-ul si cu departamentele implicate in privinta mentinerii cat mai acurate a bazelor de date extrase din sistem
- Intocmeste rapoarte privind volumele noi si portofoliul
- Participa la raportarile trimestriale catre BNR prin pregatirea anumitor rapoarte premergatoare
- Partcipa la procesul de bugetare prin colectarea de la deparamentele de Vanzari a datelor privind volumele estimate
- Culege date si/sau intocmeste rapoarte la solicitarea entitatilor din Grup cat si a altor Departamente din cadrul firmei
- Propune imbunatatiri si este orientat spre automatizare
Ce te recomandă?
- Cunostinte Excel avansat (foarte important);
- Cunostinte de limba engleza;
- Experienta de minimum 2 ani in activitate financiar-contabila in domeniul financiar-bancar;
- Cunoasterea transpunerii activitatii in informatie contabila;
Ce atuuri ai?
- Atentie la detalii, gândire logică;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor;
- Persoană proactivă si responsabilă;