PM Sisteme monitorizare consumuri energetice

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie orientată pe inginerie și soluții tehnologice, cu o experiență în piață de 25 de ani, recrutăm un nou coleg care va ocupa funcția de: Product Manager sisteme de monitorizare consumuri energetice.

 

Descrierea postului

Product Manager-ul va efectua activități de evaluare, consultanță tehnică, ofertare, promovare soluții și produse specifice sistemelor de monitorizare a consumurilor energetice și de eficiență energetică.

 

Activități

- efectuează evaluari tehnice, identifică nevoia clientului și califică gradul de interes al acestuia;

- întocmește oferte tehnice și comerciale pentru soluțiile din portofoliu, combate obiecțiile clientului și îmbunătățește oferta dată;

- oferă suport tehnic pe gama de produse pentru departamentul vânzări, precum și vizite la clienți pentru prezentarea și susținerea soluției tehnice ofertate;

- planifică și coordonează echipa de implementare / mentenanță;

- urmăreste derularea proiectelor de implementare, finalizarea și recepția lucrărilor și gradul de satisfacție al clientului;

- păstrează legătura cu clientul, este proactiv și dezvoltă la client soluții de eficiență energetică;

- planifică și urmărește comenzile de produse la furnizori;

- întreține lista de prețuri furnizori și branduri specifice;

- crează împreună cu departamentul de marketing campanii de promovare pentru soluțiile din portofoliu;

- întreține fișele de soluție și site-urile de specialitate ale companiei;

- realizează training-uri interne pentru compartimentele tehnice, vânzări și PIF;

- oferă suport tehnic compartimentului Project Management și PIF.


Cerințe
- absolvent de studii superioare, profil tehnic; un plus pentru studii în zona electrotehnică/ electronică și telecomunicații;

- cunoașterea generală (la nivel de structuri și cerinte) a sistemelor energetice de distribuție și consum;

- cunoștințe legate de protocoale de comunicații industriale (Mbus, Modbus, HART, RS232, DNP3, BRML, DLMS/COSM etc);

- bune cunoștințe de limba engleză;
- experiență în vânzări consultative pentru soluții și echipamente profesionale constituie un avantaj;

- abilități excelente de comunicare și prezentare;
- cunoștințe de operare PC foarte bune;

- capacitate de lucru în echipă și capacitate de lucru individual, autoorganizare și prioritizare obiective;

- orientare către client și rezultate;

- urmărire și realizare obiective de vânzări;
- permis de conducere;
- disponibilitate pentru deplasare în teritoriu.

Oferta (bonusuri, beneficii)
- pachet salarial corelat cu performanțele - salariul va fi negociat in urma interviului;

- tichete de masă, tichete de vacanță;

- posibilități de avansare în cadrul companiei;

- cursuri și traininguri de perfecționare;

- mediu de lucru dinamic într-o organizație tânără;

- team-building-uri cu echipa ta de proiect;

- posibilitatea de a lucra și a te dezvolta în cadrul unei companii în continuă ascensiune, într-un mediu de lucru profesionist.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Quartz Matrix SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Quartz Matrix SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Quartz Matrix SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?