PMO Logistics

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rol: Căutăm un manager de proiect logistic de excepție , pentru a gestiona, implementa și conduce proiecte de logistică pentru a sprijini creșterea organizației într-o manieră rentabilă, îmbunătățind în același timp serviciul și fiabilitatea.


Responsabilitati cheie:

  • Gestionați proiecte de optimizare reducând timpul de livrare și îmbunătățind nivelul de servicii pentru clienți, precum și eficiența operațiunii prin eliminarea deșeurilor prin proiecte Lean;
  • Elaborați planuri de proiect pe baza cerințelor de afaceri, aranjarea echipei de proiect, proiectarea parametrilor proiectului, KPI-uri și raportare;
  • Sprijin bugetul, personalul și resursele variate necesare pentru atingerea scopurilor și obiectivelor grupului de program;
  • Identifică, evaluează și definește nevoile și domeniul de aplicare al proiectului;
  • Supraveghează și controlează etapele proiectului, sarcinile, domeniul de aplicare, termenele, cheltuielile și riscurile care afectează proiectele;
  • Supraveghea si controleaza progresul proiectului logistic;
  • Sprijin echipele de operațiuni în fazele critice ale proiectului;
  • Implicați-vă în alocarea și coordonarea resurselor cu diferiți manageri și lideri de echipe de proiect;
  • Stabiliți scopuri și obiective și furnizați instrucțiuni membrilor echipei respective;
  • Conduce și stimulează proiecte și dezvoltă planul de comunicare lucrând cu membrii echipei, părțile interesate și sponsorii de proiect;
  • Interfață cu părțile interesate cheie în managementul proiectelor de logistică, inclusiv clienți, operațiuni, achiziții și siguranță, pentru a menține politicile/standardele/procedurile;
  • Gestionați riscul și dezvoltați un plan de atenuare a riscurilor, precum și o strategie.


Cerințe cheie:

  • Master / Licență în Logistică, Supply Chain Management, Operations Management, Transport sau Business Administration;
  • 10+ ani de experiență în lanțul logistic internațional de preferință în planificare logistică, 3PL sau companie de distribuție;
  • Înțelegerea profundă a operațiunilor SC & Logistică, capabilă să vadă imaginea de ansamblu;
  • Sunt necesare abilități demonstrate de management de proiect și abilități dovedite de leadership;
  • Sunt necesare abilități excelente interpersonale, organizaționale, de comunicare și de negociere
  • Trebuie să fie auto-direcționat, capabil să interacționeze eficient cu toate nivelurile de management.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Help Net Farma locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?