Rol: Căutăm un manager de proiect logistic de excepție , pentru a gestiona, implementa și conduce proiecte de logistică pentru a sprijini creșterea organizației într-o manieră rentabilă, îmbunătățind în același timp serviciul și fiabilitatea.
Responsabilitati cheie:
- Gestionați proiecte de optimizare reducând timpul de livrare și îmbunătățind nivelul de servicii pentru clienți, precum și eficiența operațiunii prin eliminarea deșeurilor prin proiecte Lean;
- Elaborați planuri de proiect pe baza cerințelor de afaceri, aranjarea echipei de proiect, proiectarea parametrilor proiectului, KPI-uri și raportare;
- Sprijin bugetul, personalul și resursele variate necesare pentru atingerea scopurilor și obiectivelor grupului de program;
- Identifică, evaluează și definește nevoile și domeniul de aplicare al proiectului;
- Supraveghează și controlează etapele proiectului, sarcinile, domeniul de aplicare, termenele, cheltuielile și riscurile care afectează proiectele;
- Supraveghea si controleaza progresul proiectului logistic;
- Sprijin echipele de operațiuni în fazele critice ale proiectului;
- Implicați-vă în alocarea și coordonarea resurselor cu diferiți manageri și lideri de echipe de proiect;
- Stabiliți scopuri și obiective și furnizați instrucțiuni membrilor echipei respective;
- Conduce și stimulează proiecte și dezvoltă planul de comunicare lucrând cu membrii echipei, părțile interesate și sponsorii de proiect;
- Interfață cu părțile interesate cheie în managementul proiectelor de logistică, inclusiv clienți, operațiuni, achiziții și siguranță, pentru a menține politicile/standardele/procedurile;
- Gestionați riscul și dezvoltați un plan de atenuare a riscurilor, precum și o strategie.
Cerințe cheie:
- Master / Licență în Logistică, Supply Chain Management, Operations Management, Transport sau Business Administration;
- 10+ ani de experiență în lanțul logistic internațional de preferință în planificare logistică, 3PL sau companie de distribuție;
- Înțelegerea profundă a operațiunilor SC & Logistică, capabilă să vadă imaginea de ansamblu;
- Sunt necesare abilități demonstrate de management de proiect și abilități dovedite de leadership;
- Sunt necesare abilități excelente interpersonale, organizaționale, de comunicare și de negociere
- Trebuie să fie auto-direcționat, capabil să interacționeze eficient cu toate nivelurile de management.