PMO (Project Management Officer) – Microsoft Dynamics

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.



Responsabilitati:

  • Pregătiți întâlnirile echipei
  • Acționați ca SPoC pentru întrebările echipei pe orice subiecte legate de implicare
  • Elaborați produse de lucru de cea mai bună calitate, de exemplu, o documentație de integrare sau o prezentare generală a lecțiilor învățate
  • Anticipați și răspundeți nevoilor ad-hoc ale proiectelor (sarcini, procese)
  • Gestionați volumul de muncă al activităților în concordanță cu managerul de proiect
  • Contribuiți activ la îmbunătățirea rezultatelor, proceselor și structurii
  • Programarea si pregatirea intalnirilor proprii


Cerințe:

  • Experiență în gestionarea unui proiect/program
  • Trebuie să vorbească fluent în engleză, să scrie fluent în engleză; altă limbă (germana este benefică)
  • Înțelegerea tehnică de bază
  • Experiență de lucru într-un mediu internațional
  • Cunoștințe pachet MS Office
  • Licențiat


Aptitudini:

  • Abilitatea de a lucra independent și cu conștiință de sine.
  • Abilitatea de a lucra cu supraveghere minimă
  • Minte creativă și deschisă pentru schimbări
  • Comunicarea eficientă – atât orală cât și scrisă – este esențială;
  • Abilități strategice – gânditor global, gândire analitică și rezolvare de probleme;
  • Jucător în echipă
  • Orientat catre client si servicii
  • Abilitati organizatorice si de auto-motivare dovedite
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu multicultural
  • Abilitatea de a gestiona subiecte globale complexe
  • Conducere, energie


Beneficii

Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.

Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil

FlexiBenefits -

Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată.

  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?