Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare economice;
- Experienta in domeniul financiar-contabil minim 3 ani (experienta cu clientii OT / KA reprezinta un avantaj);
- Cunostinte SAP si MS Office (Excel – formule, pivot, Word);
- Cunostinte platforme Expert Supplier, Doc Process, Extranet constituie un plus;
- Nivel bun al limbii engleze;
- Competenta analitica, atentie la detalii si orientare catre rezultat;
- Atitudine pro-activa si dorinta de a acumula cat mai multe cunostinte
Responsabilitati:
- Monitorizarea zilnica a incasarilor de la clientii OT / KA din portofoliul alocat; pregatirea desfasuratoarelor de plata / compensare pentru postarea in sistem;
- Transmiterea de informari cu soldurile ajunse la scadenta si solicitarea efectuarii platilor conform termenelor de plata agreate;
- Transmiterea confirmarilor de sold si reconcilierea lunara a soldurilor clientilor din portofoliu;
- Analiza soldurilor si rezolvarea notificarilor primite pentru facturile în litigiu pentru diferențe de pret si cantitate: obtinerea aprobarilor pentru emiterea corectiilor de pret, validarea facturilor in SAP, iar ulterior verificarea inregistrarii documentelor in sistemul clientului; verificarea corectitudinii facturilor in raport cu avizul de livrare si nota de receptie marfa a clientului iar daca este cazul solicitarea documentelor de corectii catre departamentul Facturare;
- Incasarea creantelor la scadenta ;
- Emiterea de rapoarte (solduri, estimari incasari, note de credit etc) si comunicarea acestora catre manager si echipa de vânzări conform procedurilor interne; alte rapoarte la cerere;
- Mentinerea relatiei cu clientii si departamentele conexe, prin intalniri lunare cu monitorizare pe punctele discutate.