Despre noi:
Prestige este lider în producția de mobilier de casă și platformă de comerț electronic din România, cu sediul în Balotești, Ilfov. Suntem pionierii în producția de mobilier tapițat, paturi și saltele în România. Cu sortimentul de sute de mobilier și accesorii de la mai mulți furnizori, Prestige se angajează să creeze case fericite pentru toată lumea și pentru orice buget, cu confortul de a putea face cumpărături de oriunde. Dacă sunteți în căutarea unei creșteri rapide, a învățării constante și a provocărilor dinamice, atunci veți descoperi că oportunitatile de carieră uimitoare sunt la iveală.
Despre rol:
Căutăm un specialist în marketing PPC creativ, analitic și cu experiență care să se alăture echipei noastre!
În calitate de specialist în marketing PPC, veți fi responsabil pentru toate campaniile de marketing digital, inclusiv pentru generarea de clienți potențiali, efectuarea de cercetări de piață și implicarea activă cu afacerea pentru a optimiza performanța strategiilor noastre digitale.
Scopul dvs. principal este să dezvoltați anunțuri plătite eficiente și să găsiți în mod constant modalități de îmbunătățire a performanței campaniilor.
Responsabilitati:
• Dezvoltați, implementați și conduceți campanii media plătite pentru diverse canale (inclusiv Google Ads, Facebook Ads, Pinterest, Favi) și retargeting.
• Raportați despre performanța campaniei publicitare și faceți recomandări despre cum să utilizați mai bine anunțurile plătite pentru a atinge obiectivele echipei.
• Efectuați cercetări de piață pentru a identifica tendințele și perspectivele.
• Colaborați cu designerul grafic pentru a crea conținut digital pentru campanii și rețelele sociale
• Îmbunătățiți implicarea clienților folosind diverse strategii de marketing.
• Supervizează rentabilitatea investiției și KPI-urile.
• Faceți mai multe sarcini, prioritizați și respectați cu succes mai multe termene limită simultan, menținând
atenție la detalii.
Calificări:
• diplomă de licență în marketing sau domeniu similar (de preferință)
• 2+ ani de experiență în dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing digital
• Peste 2 ani de experiență cu Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager
• Abilități puternice de comunicare, analitice și creative
• Jucător de echipă dedicat, puternic
• Organizat și orientat spre detalii
• Trebuie să fie capabil să lucreze singur și în echipă cu puțină îndrumare
• Cunoaștere puternică a limbii engleze
• Abilități excelente de a povesti
Este bine sa ai:
• Experiență cu Shopify
• Certificari profesionale, cum ar fi Digital Marketing Fundamentals și Digital Brand Management, vor fi un avantaj
• Ar fi de preferat un portofoliu care să menționeze proiectele întreprinse până acum.
Informații importante:
- Vom lua în considerare doar candidații care au rezidența în România.