Practicant dep. IT - perioada determinata

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini si responsabilitati:

  • Service Desk lvl 1 (raspunde la telefon, preia incidente simple, introduce incidentele in aplicatia de ticketing, verifica/proceseaza formulare simple)
  • Configurare Laptop/Desktop (instalare windows, aplicatii specifice, retelistica)
  • Configurari drepturi/roluri conturi (Windows Active Directory, SAP, aplicatii specifice)

Competente necesare:

  • studii superioare ( cu profil IT constituie avantaj)
  • cunostinte hardware si sisteme operare Microsoft (in special Active Directory);
  • cunostinte procese standard in companie (comenzi, inventariere, stocuri)
  • bune skilluri de comunicare si organizare
  • cunostinţe de limba engleză

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Premium AEROTEC SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Premium AEROTEC SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Premium AEROTEC SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?