Wolters Kluwer (AEX: WKL) permite profesioniștilor din domeniul financiar, juridic, fiscal și din domeniul sănătății să fie mai eficienți și mai eficienți. Oferim informații, software și servicii care oferă informații vitale, instrumente inteligente și îndrumarea experților în domeniu. Înțelegem provocările complexe cu care se confruntă Biroul CFO și transpunem aceste cunoștințe în soluții software intuitive, la scară întreprindere, CCH® Tagetik de management al performanței, care conduc la rezultate de afaceri. Cu peste 180 de ani de experiență pe piețele pe care le deservim, Wolters Kluwer ridică standardul în software, cunoștințe, instrumente și educație.
CCH Tagetik este lider în CPM (Corporate Performance Management). Cu sediul central în New York, NY și Lucca, Italia. Produsele noastre monitorizează și gestionează performanța financiară și procesele, cum ar fi bugetarea, consolidarea, planificarea, prognoza, raportarea și managementul dezvăluirii. Avem 125.000 de utilizatori în 35 de țări, permițând clienților noștri să privească operațiunile de afaceri într-un mod mai strategic și să ia decizii mai bune într-un timp mai scurt, cu mai puține riscuri.
Căutăm un manager de prevânzare care să se alăture echipei noastre globale de prevânzare care sprijină linia de produse CCH Tagetik pentru planificare integrată a afacerilor, fiind expertul pre-vânzare și, de asemenea, primul punct de contact pentru regiunea EMEA .
Dacă aveți o pasiune atât pentru vânzări, cât și pentru lucrul cu soluții software; dacă o linie de cod de program vă poate provoca la fel de mult ca și lupta cu biroul CFO; dacă sunteți pasionat să câștigați clienți noi și să lucrați continuu pentru a găsi noi moduri de a face lucrurile; dacă te gândești „out of the box” și te bucuri să atingi un obiectiv într-o manieră durabilă și consecventă...
… atunci alăturați-vă nouă în extinderea echipei noastre globale de prevânzare!
Veți raporta direct directorului nostru, Global Technical Sales și veți fi responsabil pentru susținerea proceselor strategice de selecție a software-ului, transferul de know-how către colegii regionali, asigurarea calității în timpul dovezării conceptelor, întreținerea și îmbunătățirea mediilor noastre demo pentru ambele aplicații stabilite. precum și noi domenii precum analiza predictivă și învățarea automată.
Responsabilitati
- Colaborarea cu alți membri ai echipei globale de prevânzare pentru definirea inițiativelor globale și evanghelizarea acestora către regiunile locale EMEA și invers (solicitări locale de la echipele regionale de prevânzare către echipele globale de prevânzare)
- Sprijinirea specialiștilor locali în prevânzare din EMEA în ciclurile cheie de vânzări, acționând ca expert în materie pentru planificarea integrată a afacerilor prin coaching, mentorat, activare și implicare directă în oportunitățile potențialului
- Prezentarea și articularea caracteristicilor și beneficiilor avansate ale produsului, direcția viitoare a produsului și soluțiile generale CCH Tagetik cu un accent specific pe planificarea integrată a afacerii (planificarea FP&A și planificarea operațională pentru planificarea lanțului de aprovizionare)
- Furnizarea de asistență tehnică/funcțională de prevânzare clienților potențiali și clienților, asigurând în același timp satisfacția clienților cu o supraveghere minimă
- Scurtarea ciclului de vânzări prin furnizarea de demonstrații impecabile de produse standard și personalizate pentru directorii de nivel mediu și c din Office of Finance.
- Analizând în mod proactiv soluția tehnică necesară pentru a răspunde cerințelor clienților, evaluează nevoile îndeplinite și nesatisfăcute ale clienților și recomandă soluții care optimizează valoarea atât pentru client
- Colaborarea cu vânzările pentru a se asigura că oportunitățile sunt acoperite eficient și bine pregătite
- Completarea cererilor de propuneri potențiale după cum este necesar.
- Monitorizarea asistenței clienților pentru soluțiile tehnice propuse pe parcursul procesului de vânzări și alertarea echipelor de vânzări și de cont cu privire la riscurile potențiale ale închiderii tranzacțiilor.
- Oferirea de coaching și dezvoltare profesională membrilor echipei pentru a-și îmbunătăți cunoștințele despre produse, perspicacitatea tehnică și abilitățile tehnice de vânzări.
- Coordonarea tranziției între specificațiile de pre-vânzare și serviciile de implementare odată ce contractele au fost atribuite
- Colaborare puternică în cadrul echipelor regionale de pre-vânzare din cadrul organizației
- Colaborare puternică cu Customer Success pentru a crește satisfacția/retenția clienților
- Realizarea obiectivelor de formare și dezvoltare necesare în intervalul de timp alocat
- Acționează ca legătură între vânzările/dezvoltarea afacerii a organizației pentru a îmbunătăți capacitățile produsului, experiența utilizatorului și interfața cu utilizatorul pentru a se alinia cu cerințele de afaceri ale clienților
- Colaborarea cu partenerii și instruirea acestora pentru a oferi demonstrații
- Îmbunătățirea/menținerea activelor demo standard pentru a asigura prezentări de vânzări de top.
- Colaborarea cu Product Management pentru definirea foii de parcurs
- Colaborarea cu Marketingul pentru evenimente de generare de lead-uri și de lideri de gândire
- Colaborează cu Product Marketing pentru inteligență competitivă și analiză
Cunoștințe și experiență
- Cunoștințe profunde despre planificarea integrată a afacerilor S&OP și managementul lanțului de aprovizionare
- Peste 7 ani de experiență în pre-vânzare pentru furnizorii de cloud SAAS Planning sau ca practician FP&A / Demand Planner
- Excelente abilități de prezentare și vorbire în public.
- Versat și experimentat cu analiza de afaceri și modelarea financiară.
- Atenție la detalii cu abilitatea de a gândi critic din mers
- Abilități puternice de ascultare
- Abilități de gândire strategică
- Abilitati analitice
- Flexibilitate puternică de adaptare la solicitări de ultim moment
- Deschis de călătorie oricând este solicitat
- Limba engleză fluent (limba maternă sau echivalent).