Process analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Lumea noastră se transformă, iar PTC este în frunte. Software-ul nostru reunește lumea fizică și cea digitală, permițând companiilor să îmbunătățească operațiunile, să creeze produse mai bune și să împuternicească oamenii în toate aspectele afacerii lor.


Oamenii noștri fac toată diferența în succesul nostru. Astăzi, suntem o echipă globală de aproape 7.000, iar obiectivul nostru principal este de a crea oportunități pentru ca membrii echipei noastre să exploreze, să învețe și să se dezvolte - toate în timp ce văd ideile lor prind viață și sărbătorind diferențele care ne fac ceea ce suntem și este posibilă munca pe care o facem.


Ziua ta:


Căutăm un profesionist în design și arhitectură de procese de afaceri care să ofere conducere în proiectare în cadrul programelor de transformare strategică și tehnologie ale PTC.


Strategia de afaceri pe termen lung a PTC conduce programe multianuale, interorganizaționale, pentru a transforma sistemele și operațiunile noastre de afaceri.


Aliniat cu procesele de planificare și guvernare a întreprinderii PTC, scopul nostru este ca transformarea afacerii să fie un avantaj competitiv pentru PTC.


Dacă sunteți încântat de o oportunitate de a oferi lider în proiectarea proceselor în proiecte și programe tehnologice la nivel de întreprindere și de a dezvolta capacitatea și arhitectura generală a proceselor de afaceri ale PTC, atunci suntem încântați să vorbim cu dvs. despre alăturarea echipei noastre.


Un candidat ideal are experiență de lucru cu un cadru de arhitectură de proces, cu cele mai bune practici și instrumente de management al proceselor de afaceri (BPM) și modelarea proceselor. În plus, un candidat ar trebui să fie confortabil în proiectarea procesului care include activități operaționale și bazate pe sistem și într-un cadru Agil în proiecte axate pe tehnologie.


Poziția necesită încrederea unui candidat cu experiență în cunoștințele lor de Design de procese, cu o bună perspicacitate în afaceri și abilități de comandă pentru a conduce și a facilita munca de proces cu liderii de afaceri la nivel de VP.


În timp ce acest rol de Business Process Analyst nu va avea responsabilități de supraveghere, persoana va avea nevoie de abilități interpersonale și de influență pentru a-i motiva pe alții să adopte și să proceseze o abordare centrată pe schimbare.


Responsabilitati:


  • Conduceți arhitectura și descoperirea proceselor și prezentați propuneri de planificare liderilor de afaceri.
  • Influențați și îndrumați liderii de afaceri pentru a atinge obiectivele cu o planificare centrată pe proces
  • Conduceți și facilitați ateliere de proiectare a proceselor de afaceri de nivel înalt și mediu pentru programe bazate pe tehnologie, inclusiv interviuri de descoperire și identificarea structurilor de proces în proiectare
  • Documentați informațiile despre proces folosind diagrame vizuale (modele de proces) și mențineți Harta proceselor a organizației
  • Analizați modelele de proces așa cum este și starea viitoare pentru a dezvolta strategia/planul de schimbare
  • Cercetare/reutilizare cele mai bune practici din industrie pentru a planifica proiecte de re-inginerie
  • Capturați și aliniați în mod continuu liderii de afaceri la proces pe măsură ce soluțiile sunt dezvoltate.
  • Coordonează și conduce proiecte de implementare a proceselor, inclusiv schimbarea sistemului de afaceri.
  • Cu experiență în proiectarea bazată pe arhitectura întreprinderii, afaceri și procese și cadre de capacitate de afaceri. Lucrați cu clienții, precum și cu echipele interne pentru a defini și a documenta în mod clar domeniul de aplicare al proiectului, cerințele și punctele de integrare în legătură cu implementarea soluției


Abilități și cunoștințe:


  • Excelente abilități interpersonale și de comunicare (atât orale, cât și scrise) cu capacitatea de a comunica clar mesaje complexe către o varietate de public.
  • Cu experiență și creativitate cu BPMN și instrumente de modelare a proceselor (de exemplu, BlueWorks, Bizagi etc.)
  • Abilitatea de a interacționa eficient la toate nivelurile din cadrul organizației, lucrând pentru a construi și menține relații de succes în toate departamentele.
  • Să posede o înțelegere aprofundată a tehnologiei informației și a aplicării acesteia la problemele de afaceri; înțelege utilizarea tehnologiei informației într-un context strategic; cunoaște tehnologiile și tendințele actuale.
  • Abilitatea de a lua decizii rapid și eficient.
  • Orientat spre detalii, cu abilitate dovedită de a se adapta la un mediu dinamic și de a supraveghea mai multe proiecte, de a gestiona programele, alocarea/planificarea resurselor și de a maximiza eforturile de lucru în toate echipele.
  • Deține abilități excelente de prioritizare, planificare a resurselor și management, precum și abilități dovedite în identificarea, evaluarea și planificarea de urgență și gestionarea factorilor de risc.

  • Viața la PTC înseamnă mai mult decât lucrul cu cele mai de ultimă oră tehnologii de astăzi pentru a transforma lumea fizică. Este vorba despre a te prezenta așa cum ești și de a lucra alături de unii dintre cei mai talentați lideri ai industriei de astăzi pentru a transforma lumea din jurul tău.


    Dacă împărtășiți pasiunea noastră pentru rezolvarea problemelor prin inovare, probabil că veți deveni la fel de pasionați de experiența PTC ca și noi. Sunteți gata să explorați următoarea mutare în carieră cu noi?


    ]]>

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PTC pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PTC pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are PTC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?