Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de Process Capabilities Lead, veți fi responsabil pentru gestionarea unei echipe de experți în proces în zona back office/conformitate, în conformitate cu direcția și procesele strategice ale KYU. Echipa de expertiză a proceselor este responsabilă de stabilizarea nivelului de expertiză în cadrul proceselor aflate în diferite etape de maturitate (proces în tranziție și procese mature). Echipa face parte dintr-o structură de funcții de suport cu interacțiune ridicată cu echipele de asigurare a calității și management al operațiunilor.


În mod specific, vi se va cere să :


  • Contribuiți, împreună cu echipa de management Know Your Customer, la definirea strategiei departamentului privind menținerea sau îmbunătățirea calității serviciilor furnizate;
  • Conduce definirea și implementarea strategiei de transfer de cunoștințe pentru procesele în tranziție. Oferiți suport clienților cu expertiză asociată în domeniul managementului cunoștințelor;
  • Coordonează evaluări regulate la nivel de cunoștințe pentru procese și procese stabile cu probleme de performanță și creează/personalizează un plan de acțiune relevant, în colaborare cu managerii echipei operaționale;
  • Sprijin pentru echipa de management în conversațiile cu clienții legate de metodologiile de învățare, evaluarea lacunelor de cunoștințe și definirea planurilor de acțiune conform problemelor identificate;
  • Caută continuu oportunități de optimizare a curbei de învățare pentru procese cu fluctuații mari de resurse (tranziție frecventă de noi activități, uzură etc.);
  • Acționați ca expert senior în conformitate, în timp ce sprijiniți membrii echipei în identificarea și implementarea celor mai bune practici în domeniul managementului cunoștințelor de conformitate;
  • Efectuează activități legate de managementul oamenilor (recrutare, managementul performanței, echilibrarea sarcinii de lucru, partajarea expertizei etc.);
  • Asigura calitatea serviciilor si atingerea obiectivelor;
  • Facilitează și sprijină colaborarea eficientă între echipă și echipele operaționale, de Asigurare a Calității și Îmbunătățire Continuă în vederea identificării oportunităților de optimizare a proceselor (standardizare, optimizare, creșterea productivității, îmbunătățirea calității, scurtarea timpului de ciclu etc.);
  • Asigurați o comunicare eficientă între echipele operaționale și reprezentanții clienților legate de subiectele de expertiză a proceselor.


Profil obligatoriu


  • Experiență și cunoștințe anterioare în domeniul bancar/Conformitate;
  • Minim 2 ani de experiență relevantă în managementul echipei (de preferință nivel de vechime în IMM);
  • Cunoaștere bună a limbii franceze (min. nivel C1) și engleză (min. nivel B2);
  • Experiență anterioară în managementul cunoștințelor și/sau managementul proceselor;
  • Experiență anterioară în gestionarea interogărilor;
  • Cunoștințe/experiență în crearea/implementarea cadrului de formare;
  • Spirit de inițiativă și automotivare, capacitatea de a lucra autonom;
  • Dinamism și maturitate;
  • Abilități interpersonale eficiente într-un mediu multicultural;
  • Abilități excelente de negociere.


SG GSC este o companie certificată Great Place to Work® . Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.

Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.


În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:

  • compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Model hibrid de 9 până la 5 zile lucrătoare cu bonus de activare pentru lucru de la domiciliu la integrare;
  • concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.


Perspectivă de afaceri

Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.

Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.

Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!


Încă ezită?

Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica câteva zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului lor de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Societe Generale Global Solution Centre Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?