Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrală. Din, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitați de dezvoltare, siguranța, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara și profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, ii avem pe clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare!
Process Manager
Responsabilitati:
- Gestioneaza procesul de implementare a portofoliilor noi cesionate, precum si transmiterea notificarilor de cesiune;
- Monitorizeaza procesul de colectare pentru portofoliile noi cesionate si analizeaza rezultatele inregistrate, precum si evolutia lor;
- Planifica actiunile si intocmeste strategiile pentru metodele de comunicare cu clientii (notificari scrisori, apeluri, vizite, SMS);
- Prezinta strategiile si actiunile viitoare tuturor departamentelor operationale, precum si altor departamente implicate direct in procesele de colectare;
- Organizeaza si coordoneaza actiuni speciale in vederea imbunatatirii/mentinerii rezultatelor pentru portofoliile cesionate;
- Implicare in proiecte si initiative in cadrul Departamentului;
- Suport operational in rezolvarea diverselor spete sau erori aparute.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul bancar/colectarii creantelor;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
- Cunostinte avansate de operare calculator (Pachetul Microsoft Office);
- Persoana deschisa, cu atitudine pozitiva, flexibila, preocupata de propria dezvoltare profesionala;
- Capacitate de analiza si sinteza, gandire strategica, orientare catre rezultat;
- O buna capacitate de organizare, planificare si prioritizare, care sa acorde atentie la detalii;
- Putere de decizie;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de a lucra independent, dar si in echipa.
Oferta noastra:
- Sistem flexibil de beneficii intr-o platforma online - poti alege beneficiile pe care le doresti
- Sediu central, usor accesibil -Timpuri Noi
- Asigurare medicala
- Work-life balance (8 ore si 30 minute pauza de masa)
- Program flexibil de lucru
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)
- Climat de lucru foarte prietenos
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere