Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe: - Absolvent universitar sau student (ultimul an de studii
- Computer (internet, pachet MS Office
- Limbi străine (atât scrise, cât și vorbite) – engleză și germană la nivel minim B2
- Lanțul de aprovizionare / logistică (de dorit
- Bune abilități analitice și de sinteză
- Stil de lucru riguros și precis
- Bune cunoștințe de lucru MS Office (în special Excel
- Cunoștințe de bază în domeniu (lanț de aprovizionare, logistică
- Capacitate bună de relație cu clienții
- Orientare pentru rezolvarea problemelor
- Nivel de energie bun
- Motivație personală și profesională
- Încrederea în sine și independența în luarea deciziilor
- Punctualitate și flexibilitate
Responsabilitati: - Procesarea facturii conform SLA
- Prelucrarea declarațiilor de cheltuieli ale angajaților conform SL
- Reconcilierea declarației furnizorului
- Prelucrarea documentelor legate de T&E (declarații ale angajaților
- Procesarea plăților conform programului de plată
- Activități de sfârșit de lună și raportare
- Rezolvarea problemei furnizorilor
- Rezolvarea excepțiilor de factură (rezolvarea neconcordanțelor
- Intocmirea raportului de activitate
- Intocmirea rapoartelor de sfarsit de luna, analiza neconcordantelor si raportul administrativ
- Gestionarea comunicarii cu clientul si imbunatatirea procesului
Beneficii: - Oportunitate fantastică de carieră de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume în cadrul unei companii internaționale de outsourcing de top
- Locație excelentă a biroului (City Business Center)
- Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional
- Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale și acces la o varietate de beneficii disponibile printr-un pachet flexibil care poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui angajat.