Responsabilitati:
- Procesarea facturii conform SLAS
- Prelucrarea declarațiilor de cheltuieli ale angajaților conform SLA
- Reconcilierea declarațiilor furnizorului
- Prelucrarea documentelor legate de T&E (declarații angajaților)
- Procesarea plăților conform graficului de plată
- Activități de sfârșit de lună și raportare
- Rezolvarea problemelor furnizorilor
- Rezolvarea excepțiilor de factură (rezolvarea inconsecvențelor)
- Intocmirea rapoartelor de activitate
- Intocmirea rapoartelor de sfarsit de luna, analiza neconcordantelor si raportarea administratiei
- Gestionarea comunicarii cu clientul
- Îmbunătățirea procesului
Abilități critice:
- Absolvent universitar sau student (ultimul an de studii)
- Limba engleza si rusa la nivel minim B2
- Lanț de aprovizionare / logistică (de dorit)
- Bune abilități analitice și de sinteză
- Stil de lucru riguros și precis
- Bune cunoștințe de lucru MS Office (în special Excel)
- Cunoștințe de bază în domeniu (lanț de aprovizionare, logistică)
- Capacitate bună de relație cu clienții
- Orientat spre rezolvarea problemelor
- Nivel de energie bun
- Motivație personală și profesională
- Încrederea în sine și independența în luarea deciziilor
- Punctualitate și flexibilitate
- Capacitate de lucru în echipă
Avantajele lucrului cu noi:
- Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top
- Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional
- Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale
- Acces la o varietate de beneficii disponibile printr-un pachet flexibil care poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui angajat
- Dezvoltare personală și profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft)