Procurement Analyst with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei

GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri mondiali de piață cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.

Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizări. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.

Esti unul dintre noi?

GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statut de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.

Ce veți face De

ce vă puteți aștepta să fiți responsabil ca analist de achiziții:
  • Gestionarea procesului de achiziție end-to-end prin găsirea de furnizori potriviți, executarea cererilor de oferte și pregătirea analizelor de preț
  • Colectarea datelor, compilarea și analizarea rezultatelor
  • Efectuarea și gestionarea evaluărilor furnizorilor pentru clienții noștri
  • Sprijinirea clienților cu solicitări zilnice de aprovizionare ad-hoc, diverse costuri, managementul schimbării și managementul performanței furnizorilor
  • Construirea si mentinerea relatiilor atat cu clientii cat si cu furnizorii
  • Comunicare zilnică în engleză și germană
Ce ar trebui să aduci

Credem că vei avea succes în acest rol dacă:
  • vorbesc fluent engleza si germana (scris si vorbit)
  • ai 1-2 ani de experiență anterioară în orice domeniu de activitate
  • posedă o înțelegere teoretică excelentă a procesului de achiziție de la capăt la capăt
  • sunt adaptabili – lucrăm atât individual, cât și în echipă
  • vă poate organiza timpul și prioritiza sarcinile
  • posedă abilități puternice cantitative, analitice și de comunicare
  • sunt încrezători cu pachetul MS Office, în special cu Excel (capacitate de a vizualiza date și de a efectua analize)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GEP Worldwide locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?