Descrierea Companiei
WNS Denali este un furnizor de servicii gestionate axat pe achiziții, agnostic de tehnologie, care permite organizațiilor să câștige la achiziții: influențați mai multe cheltuieli prin
gestionarea categoriilor și tranziția la un
nou model de operare pentru achiziții . Susținem companiile din Global 1000, oferind o gamă de soluții de achiziții de cea mai bună calitate, inclusiv managementul categoriilor, aprovizionarea strategică și managementul categoriilor, managementul contractelor și furnizorilor, achizițiile tactice și tranzacționale și conturile de plăți. Aducem o expertiză profundă în categorii, care se extinde pe diferite categorii de cheltuieli directe și indirecte.
Eforturile noastre de a integra strategia de capital uman în strategia generală de creștere au fost recunoscute pe mai multe platforme de top. Am fost recunoscuți recent în clasamentul AON Best Employer 2017, o performanță pe care am realizat-o pentru al doilea an consecutiv. Biroul WNS-Denali din Pittsburgh a fost desemnat „Cel mai bun loc de muncă” în 2016, 2017 și 2020.
WNS Denali , oferă oportunități egale de angajare tuturor angajaților și solicitanților de angajare și interzice discriminarea și hărțuirea de orice tip, indiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, origine națională, statut de dizabilitate, genetică, statut de veteran protejat, orientare sexuală, identitatea sau expresia de gen sau orice altă caracteristică protejată de legile federale, statale sau locale.
Această politică se aplică tuturor termenilor și condițiilor de angajare, inclusiv recrutarea, angajarea, plasarea, promovarea, rezilierea, concedierea, rechemarea, transferul, concediile, compensarea și formarea.
Descrierea postului
Absolvent cu 3-4 ani de experiență în achiziții tranzacționale (6-12 luni experiență relevantă în aprovizionare și achiziții).
Analistul va examina solicitarea de achiziție primită de la clienții cumpărători. Acesta va valida cererea și va face modificări, dacă există și va procesa comenzile de cumpărare. El va răspunde, de asemenea, întrebărilor generale privind achizițiile, pe baza ghidurilor de achiziție
Calificări
- Experiență în achiziții – procesarea OP, gestionarea interogărilor etc
- Bune abilități de comunicare în afaceri cu eticheta prin e-mail
- Bune abilități de relație cu furnizorii și spirit de echipă
- Bune abilități analitice și puternic jucător de echipă
- Cunoștințe MS Office (Word, XL, PPT)
- Cunoștințe și experiență privind instrumentele de achiziție de dorit
Informații suplimentare
Toate informațiile dvs. vor fi păstrate confidențiale în conformitate cu ghidurile EEO.