Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam sa ne intregim echipa cu un Procurement Lead!
Responsabilitati si atributii:
- Analizeaza cerintele interne ale Bancii, colaboreaza, dupa caz, cu fiecare Business Owner in vederea redactarii specificatiilor produselor si serviciilor solicitate
- Stabileste obiectivele operationale impreuna cu superiorul sau ierarhic si cu principalii Business Owneri
- Intocmeste/redacteaza caietele de sarcini/specificatii produse si servicii
- Initiaza si urmareste in conformitate cu prevederile procedurilor interne, analize de piata/ cereri de oferta/ licitatii
- Participa la negocierea / redactarea contractelor de achizitie in conformitate cu specificatiile mentionate in caietul de sarcini / licitatie
- Monitorizeaza termenii și durata contractului, precum si orice alte modificari care pot aparea in perioada de valabilitate a contractului și informeaza partile interesate
- Urmareste si controleaza calitatea produselor si serviciilor achizitionate, realizeaza evaluari periodice a furnizorilor cu care Banca are incheiate relatii comerciale, precum si asupra serviciilor si produselor furnizate, propune strategii de modificare / inlocuire dupa caz
- Urmareste incadrari bugetare si/sau contabile precum si executia bugetara pentru domeniile gestionate
- Participa la activitati bugetare
- Verifica documentele din punct de vedere financiar, in conformitate cu angajamentele Bancii (comenzi / contracte)
- Centralizeaza Planul de Achizitii (bunuri si servicii) la nivelul Bancii
Cerinte:
- Absolvent studii superioare, de preferat economic/financiar;
- Cunostinte in domeniul financiar-bancar, de preferat experienta bancara minim 3-5 ani
- Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei Achizitii
- Experienta de coordonare intr-o pozitie similara
- Cunostinte avansate de Operare MS Office.
- Foarte bune abilitati analitice;
- Limba engleza – nivel avansat;