Procurement Manager Print & Packaging

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Experiență relevantă în management echipă achiziții și negocieri achiziții de servicii complexe;
  • Bun planificator și bun strateg și negociator;
  • Știe să obțină rezultate prin intermediul echipei și al furnizorilor;
  • Deschidere și curiozitate în implementarea de noi moduri de cumpărare pentru companie și pentru activarea furnizorilor;
  • Suport pentru furnizori prin inovarea și schimbarea clasicului parteneriat furnizor-client;
  • Experiență în management echipă (minim 4 persoane);
  • Capacitatea de a gestiona activitatea echipei prin raportarea la solicitările concrete ale companiei;
  • Îi place să contribuie la activarea furnizorilor noi;
  • Cunoștințe/pasiune/ capacitate de învățare și adaptare privind tehnologia;
  • Capacitate de analiză a pieței, structurare date și optimizare proiecte;
  • Disponibilitate pentru deplasări la potențiali furnizori pentru evaluarea acestora, optimizarea și dezvoltarea contractelor strategice;
  • Știe să măsoare rezultatele echipei, să ofere feedback și ghidaj pentru îmbunătățire;
  • Știe să își organizeze și prioritizeze activitatea.

Descrierea jobului:

  • Atinge obiectivele de achiziții ale organizației prin planificarea și optimizarea contractelor;
  • Implementează strategia de achiziții. Concepe strategii și creează parteneriate de durată cu furnizorii;
  • Ia deciziile majore pentru alegerea, dezvoltarea și activarea furnizorilor noi;
  • Este un exemplu pentru membrii echipei sale;
  • Motivarea echipei. Supervizarea este esențială. Urmărește performanțele. Se asigură că fiecare om se ridică la nivelul așteptărilor organizației;
  • Recrutarea, angajarea și dezvoltarea achizitorilor;
  • Gestionarea furnizorilor strategici. Maparea potențialilor furnizori și generarea parteneriatelor strategice pentru organizație. Menținerea și îmbunătățirea relațiilor cu furnizorii organizației
  • Responsabil pentru recepția cantitativă și calitativă a mărfurilor, pentru monitorizarea termenelor de livrare și pentru soluționarea eventualelor neînțelegeri cu furnizorii;
  • Responsabil pentru controlul calității materialelor livrate către client.

Oferi:

  • Formare profesională;
  • Coaching individual pentru atingerea rezultatelor;
  • Salariu fix + bonusuri lunare pentru rezultatele echipei;
  • Telefon serviciu, laptop, acces mașină pentru deplasări;
  • Beneficii personalizate.

Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected], până în data de 16.02.2022 și vei beneficia de mai mult decât un interviu. Vei primi feedback pe CV și feedback pe felul în care te-ai descurcat la discuția cu noi.

Descrierea companiei

TIPLOG - Tipar și Logistică - de 10 ani în România

Creează soluția de tipar care generează creșterea rezultatelor partenerilor

http://www.tiplog.ro

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TIPLOG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TIPLOG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TIPLOG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?