Candidatul ideal:
- Experiență relevantă în management echipă achiziții și negocieri achiziții de servicii complexe;
- Bun planificator și bun strateg și negociator;
- Știe să obțină rezultate prin intermediul echipei și al furnizorilor;
- Deschidere și curiozitate în implementarea de noi moduri de cumpărare pentru companie și pentru activarea furnizorilor;
- Suport pentru furnizori prin inovarea și schimbarea clasicului parteneriat furnizor-client;
- Experiență în management echipă (minim 4 persoane);
- Capacitatea de a gestiona activitatea echipei prin raportarea la solicitările concrete ale companiei;
- Îi place să contribuie la activarea furnizorilor noi;
- Cunoștințe/pasiune/ capacitate de învățare și adaptare privind tehnologia;
- Capacitate de analiză a pieței, structurare date și optimizare proiecte;
- Disponibilitate pentru deplasări la potențiali furnizori pentru evaluarea acestora, optimizarea și dezvoltarea contractelor strategice;
- Știe să măsoare rezultatele echipei, să ofere feedback și ghidaj pentru îmbunătățire;
- Știe să își organizeze și prioritizeze activitatea.
Descrierea jobului:
- Atinge obiectivele de achiziții ale organizației prin planificarea și optimizarea contractelor;
- Implementează strategia de achiziții. Concepe strategii și creează parteneriate de durată cu furnizorii;
- Ia deciziile majore pentru alegerea, dezvoltarea și activarea furnizorilor noi;
- Este un exemplu pentru membrii echipei sale;
- Motivarea echipei. Supervizarea este esențială. Urmărește performanțele. Se asigură că fiecare om se ridică la nivelul așteptărilor organizației;
- Recrutarea, angajarea și dezvoltarea achizitorilor;
- Gestionarea furnizorilor strategici. Maparea potențialilor furnizori și generarea parteneriatelor strategice pentru organizație. Menținerea și îmbunătățirea relațiilor cu furnizorii organizației
- Responsabil pentru recepția cantitativă și calitativă a mărfurilor, pentru monitorizarea termenelor de livrare și pentru soluționarea eventualelor neînțelegeri cu furnizorii;
- Responsabil pentru controlul calității materialelor livrate către client.
Oferi:
- Formare profesională;
- Coaching individual pentru atingerea rezultatelor;
- Salariu fix + bonusuri lunare pentru rezultatele echipei;
- Telefon serviciu, laptop, acces mașină pentru deplasări;
- Beneficii personalizate.
Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected], până în data de 16.02.2022 și vei beneficia de mai mult decât un interviu. Vei primi feedback pe CV și feedback pe felul în care te-ai descurcat la discuția cu noi.
Descrierea companiei
TIPLOG - Tipar și Logistică - de 10 ani în România
Creează soluția de tipar care generează creșterea rezultatelor partenerilor
http://www.tiplog.ro