Procurement Process Associate with intermediate German or French (Full-time training program)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei

GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri de piață mondiali cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.

Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizări. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.

Esti unul dintre noi?

GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statutul de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.

Ce vei face

Acest rol este conceput pentru a fi un punct de intrare în lumea achizițiilor. Veți face parte dintr-un program de formare dedicat, care va include abilități hard și soft, pe lângă un curs intensiv de limbă germană/franceză pentru a vă aduce la nivelul B2 într-o perioadă scurtă de timp. Veți forma în mare parte și urmați colegi cu experiență, iar în primele 6-12 luni, veți fi repartizat într-un rol permanent orientat către clienți în cadrul GEP.

Unele din sarcinile tale vor include
  • Examinați cererile de achiziție și creați OP-uri în conformitate cu procedurile de operare standard
  • Actualizați Înregistrările principale ale furnizorului/Actualizările/Configurarea furnizorului nou în sistem
  • Urmăriți furnizorii prin e-mail/telefon pentru a obține Confirmări de comandă
  • Urmăriți furnizorii prin e-mail/telefon pentru a vă asigura că mărfurile sunt livrate la timp
  • Coordonează cu site-urile clienților și furnizorii pentru rezolvarea problemelor legate de comenzile de achiziție
  • Învățați și dezvoltați cât mai bine posibil în cele 3 luni ale cursului intensiv de limbă și programului de formare în achiziții.
Ce ar trebui să aduci
  • Limba engleza fluenta si cel putin nivel B1 de germana sau franceza
  • Abilități puternice de comunicare
  • Cunoștințe de bază despre pachetul MS-Office
  • Jucător de echipă, motivație ridicată, atitudine pozitivă, flexibilitate
  • Nu este nevoie de studii sau diplome specifice

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GEP Worldwide locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?