Chain IQ este o companie independentă, globală de servicii, care oferă achiziții strategice, tactice și operaționale clienților săi. Chain IQ operează din principalele sale centre – Zurich (sediu), New York, Londra, Singapore, București și Mumbai/Pune – și deservește în prezent peste 20 de țări (inclusiv Germania, Polonia, Hong Kong, China, Japonia și Australia). IQ-ul lanțului crește! Pentru a oferi clienților noștri în permanență un serviciu excelent, dorim să ne întărim în continuare echipa și, prin urmare, vă căutăm! Principalele dvs. responsabilități vor include: - Construirea de relații pozitive, pe termen lung, cu clientul și cu părțile interesate ale furnizorului
- Evaluarea furnizorilor și analiza ofertei – oferiți informații și recomandări
- Respectarea standardelor corporative ale clientului, inclusiv utilizarea instrumentelor și proceselor de aprovizionare definite în livrarea inițiativelor de aprovizionare
- Sprijinirea furnizorilor strategici și a organizației de aprovizionare cu urmărirea și înregistrarea inițiativei de aprovizionare și a contractului în instrumentele de aprovizionare și contractare
- Asigurarea că sunt îndeplinite KPI-urile funcționale, SLA-urile și alte obiective de performanță
- Sprijiniți și rulați RFx, eAuction – creați și gestionați evenimentul în instrumentul de e-sourcing
- Identificarea modalităților de îmbunătățire a proceselor de business ca de obicei – inclusiv dezvoltarea de șabloane standard și proceduri de operare.
Profilul tau: - Bilanț dovedit de succes într-un rol similar
- Bune abilități de rezolvare a problemelor, management al relațiilor, management al escaladei și influențare cu o puternică orientare către client
- Excelente abilități interpersonale și de comunicare
- Abilitatea de a face mai multe sarcini și de a performa sub presiune
- Excelente abilități analitice și mentalitate
- Bună înțelegere a proceselor operațiunilor de aprovizionare și a celor mai bune practici
- Gata să interacționeze cu părțile interesate de la toate nivelurile organizaționale
- O sursă axată pe livrare și un jucător de echipă care se simte confortabil să-și creeze propriul profil și credibilitate
- Experiență anterioară în lucrul cu oricare dintre instrumentele Source to Contract: SAP, Ariba, Zycus, Ivalua etc.
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză
- Cunoștințe în Microsoft Office, Excel și PowerPoint.
V-am trezit interesul? Ne-ar face plăcere să primim cererea dvs. online completă prin intermediul butonului „Aplicați acum”. Informații pentru agențiile de recrutare: Acceptăm doar aplicații directe.