În calitate de specialist în achiziții, dvs.:
- Sprijină clienții interni în definirea și formalizarea RF-urilor lor
- Aprovizionarea și analiza furnizorilor
- Creați, analizați și gestionați RF-uri
- Redactarea și prezentarea rezumatului RF tehnic și comercial și selecția finală
- Elaborați și analizați ofertele
- Clarificarea furnizorului, negociere si suport
- Aprobarea clientului / semnatar
- Administrarea contractului și raportarea în instrumentul dedicat
Ai nevoie:
- Licențiat
- Experiență cu e-RF-uri și software Source to Contract
- Mare atenție la detalii
- Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului
- Bune abilități de comunicare în limba engleză și franceză (atât vorbit, cât și scris)
- Experiența în achiziții este un plus, dar nu o cerință
De ce îți va face plăcere să lucrezi aici:
- Salariu competitiv
- Abonament medical
- Tichete de masa
- Vouchere de Craciun si Paste
- Cadouri pentru evenimente speciale
- Zi plătită gratuită de ziua ta
- Echilibru între viață și profesie
Un pic despre noi:
Potentiam ajută companiile IMM-uri din Marea Britanie să construiască echipe offshore de clasă mondială. Potentiam lucrează cu clienți din industria financiară, energie, agrement, marketing, servicii de afaceri și tehnologie, oferind personal tehnic, profesionist multilingv foarte motivat, dintre care majoritatea au experiență de lucru pentru companii internaționale. Colegii noștri acoperă o gamă largă de roluri, de la contabilitate, marketing, management de date, HR, vânzări/gestionare cont, inginerie, tehnologie și operațiuni.
Potentiam gestionează dezvoltarea carierei și formarea personală a personalului nostru, toată infrastructura, resursele umane și salarizarea, clienții noștri gestionând direct responsabilitățile zilnice ale personalului și formarea și dezvoltarea rolurilor.